پنجشنبه 24 مرداد 1398 - 10:24

آغاز همکاری مشترک ایرانسل و پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد

 

مدیر کل طراحی و برنامه ریزی دسترسی رادیویی شرکت ایرانسل به منظور بازدید از فناوران مستقر در پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد و زمینه سازی تقویت کسب و کارهای نوپای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در پارک علم و فناوری استان حضور یافت.در این جلسه فناورانی که حوزه  کاری مشترک با ایرانسل داشتند گرد هم آمدند تا بتوانند نقاط مشترک همکاری با این اپراتور تلفن همراه را پیدا کنند و از حمایتهای شرکت ایرانسل که عمدتا در قالب قراردادهایی که بین ایرانسل و شرکت های مستقر در پارک منقعد میگردد، بهره مند شوند. آموزش بهتر در مباحث بازاریابی شرکت ها و فروش خدمات و تجهیزات به شرکت ایرانسل از جمله مفاد این قراردادها میتواند باشد .علی قهرمانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جلسه و نتیجه آن گفت: بنظرم جلسه خوب و پرباری بود.وی افزود:چون ایرانسل مستقیما در این استان حضوری نداردو ما در تهران مستقر هستیم،این جلسه برای آشنایی فناوران پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویر احمد و ایجاد کانال ارتباطی بین ما و پارک بسیار مفید بود. وی افزود: نهایت تلاشمان را در مارکتینگ و فروش شرکت ها خواهیم کرد. مهندس باقری همچنین اضافه کرد:پیشرفت استان در زمینه فناوری های مخابراتی و ارتباطی ملزم به ایجاد ارتباط و همکاری بیشتر شرکت ها با ایرانسل است.

وی  حضور دکتر عباسی مدیرعامل ایرانسل را بعنوان یک کهگیلویه و بویراحمدی در مجموعه ایرانسل، از دیگر مزیت های همکاری پارک استان با ایرانسل  دانست و گفت:یکی از مهم ترین برنامه های دکتر عباسی نه تنها برای این استان بلکه برای همه کشور، حمایت از تولید داخلی است.

معاون طراحی و برنامه ریزی دسترسی رادیویی شرکت ایرانسل افزود: ایرانسل یک اپراتور بسیار بزرگ است ،چنان چه در بحث دیتا بزرگترین اپراتور کشور است. مهندس باقری تولید کنندگان و کسانیکه در فکر رونق کسب و کار خود هستند را ترغیب کرداز طریق ظرفیت بالای ایرانسل رونق بیشتری به کسب و کار خود بدهند.وی یکی از مشکلات شرکت ها ی مستقر در پارک و تولیدکنندگان این استان را بازاریابی دانست و گفت:  بیشترفناوران و صاحبان ایده فنی هستند ودانش تولید یک محصول را دارند،اما در نحوه فروش خیلی اطلاعاتی ندارند و اگر فناوران در بازاریابی بیشتر فعالیت کنند خیلی راحت میتوانند وارد فعالیت های مشترک با ایرانسل هم بشوند.

رئیس پارک علم و فناوری استان نیز ضمن ابراز خرسندی از تمایل ایرانسل به همکاری با پارک علم و فناوری استان اظهار داشت: جوانان مستقر در پارک علم و فناوری استان انگیزه و توان بالایی جهت حضور در عرصه های ملی دارند وامیدوارم شرایط خوب شرکت هایی همچون ایرانسل این مسیر را تسهیل نماید.

دکتر هاشمی در پایان خواستار برگزاری جلسات و برگزاری رویدادها و فعالیت های مشترک شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=308569
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما