چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 22:08

پیشنهاد جالب فرماندار کهگیلویه برای ازدواج آسان و کم خرج جوانان

اولین جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار جدید این شهرستان برگزار شد.

درد کهگیلویه خود مظلوم بینی است

به گزارش بویرنیوز، رئیس شورای اداری شهرستان کهگیلویه در تبیین سیاستهایش خود مظلوم بینی در کهگیلویه را یکی از عوامل محروم ماندن و توسعه نیافتگی دانست .وی مدیران را پیشانی خیزش فکری در احصای ظرفیت های کهگیلویه دانست و تصریح کرد: اگر عملکرد ادارات در این راستا قابل درک نباشد با اختیارات سازمانی رفتار می کنیم .

رئیس شورای اداری کهگیلویه- گزارش عملکرد دولت از سوی دستگاههای شهرستان ر ا هم ارز تغییر نگاه به کهگیلویه دانست و تکید کرد :عدم اطلاع رسانی گزارش خدمات دولت از ضعف های مدیران است که این باعث ضعف دولت و اسیب به نظام است .

اتابک از گزینه ای جالب برای ازدواج آسان در کهگیلویه پرده برداشت، او ادامه داد:

وی لزوم تشویق جوانان به ازدواج اسان در شرایط ناهموار اقتصادی از سوی مدیران را یکی از مصادیق عملکرد فرهنگی ادارات دانست و تصریح کرد:تشویق جوانان همراه با مساعدت، ولو در اختیار قرار دادن فضای اداری به برگزاری مراسمات ازدواج در قشر کم در امد تحسین برانگیز و نشان دهنده مدیریت اقتضایی مدیران است .

فرماندار کهگیلویه با اشاره به موفقیت تیم فراز بام خاییز بعنوان نمونه ای از ظرفیت شناخته شده ورزش شهرستان تصریح کرد : توجه و حمایت ورزش یکی از راههای کاهش اسیب های اجتماعی در شهرستان است که باید مجدانه دنبال شود .

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه دولت در بحث پروزه های عمرانی موفق عمل کرده است تصریح کرد:مماشات با پیمانکار از سوی مدیران دستگاه تضییع حقوق مردم ،و قابل چشم پوشی و بخشش نیست

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=308536
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ذبیح اله رحیمی گفت:

    صداقت، تدبیر و تلاش های مجدانه آقای اتابک از ایشان فرمانداری الگو و مثال زدنی خواهد ساخت.

  2. بازنشسته گفت:

    اخخ ای کیو ازدواج کنن که همه بی کارن چه بخورن

دیدگاه شما