یکشنبه 20 مرداد 1398 - 12:00

توضیحات استاندار درباره تغییر معاونت سیاسی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همدلی توسعه کهگیلویه و بویراحمد را سرعت دهیم و منافع استان را بر قوم و طایفه و شهرمان ترجیح دهیم.

به گزارش بویرنیوز، حسین کلانتری صبح امروز در جلسه شورای اداری و مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، برای مدیران سابق آرزوی موفقیت کرد و گفت: مدیران جدید پای به پای همه مدیران استانی برای توسعه استان تلاش کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که تکریم از برادر ایثارگر دکتر نظری که به عنوان معاون سیاسی منشا خدماتی برای این استان است اظهار کرد:  دکتر نظری قبل از سال ۹۷ درخواست داده بود از این سمت برود که استاندار وقت با درخواست موافقت نکرد.

وی ادامه داد: وی دوباره  درخواست کرد من هم با استعفای وی موافقت کردم و از وزارت کشور خواستم که دکتر نظری  یک ماهی در کنار ما باشند و اوضاع و احوال را برای من تشریح کند خود ایشان با اخلاق کریمانه و نگاهی که داشتن وارد قضایا شدند و من پیشنهاد دادم در جایگاهی دیگر باشد.

وی افزود: در این مدت بحث پیدا کردن جانشین بود که هم سخت بود و آسان ابتدا از خود استان شروع کردیم که معاون سیاسی در وزارت کشور دو مصاحبه سخت در حوزه سیاسی و امنیتی دارد و گزینه‌های هم خود وزارت کشور معرفی کرد و نهایت مهندس جمالی که با اینجا غریبه نیست انتخاب شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آقای جمالی برادر دو شهید و جانباز است اقداماتمان در راستای تعهدی است که به نظام و انقلاب داریم.

کلانتری با توصیه به مدیران گفت: با همدلی توسعه استان را سرعت دهیم و منافع استان را بر قوم و طایفه و شهرمان ترجیح دهیم به جزء چیز دیگری از شما مدیران نمی‌خواهم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=308335
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    به سرنوشت استاندارقبلی دچارنشوی .

  2. ناشناس گفت:

    ههههههههه

  3. حسینیان گفت:

    درود بر شما آقای استاندار.

دیدگاه شما