چاپ این برگه

دردسری دیگر برای مردم| تنها مرکز فعال MRI کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد!/+جزئیات

اِم آر آی ( MRI ) کوثر در یاسوج تنها مرکز فعال اِم آر آی در استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود.

به گزارش بویرنیوز، مرکز “ام آر آی(MRI)” کوثر یاسوج بعنوان تنها مرکز ارائه دهنده پیشرفته و مجهز خدمات در این بخش به شمار  میرود،این مرکز اما این روزها درگیر چالش های جدی شده، به حدی که به گفته مدیر این مجموعه، ام آر آی کوثر تا تعیین تکلیف قطعی بسته خواهد ماند.

مدیر این مجموعه درمانی به بویرنیوز گفت: مجوز این مرکز ابتدا به نام دانشگاه بود که با شکایت و پیگیری که شد، مجوز به نام ما زده شد.

مدحتی گفت: حالا مجوز داریم، دستگاه های مجهز هم داریم اما پروانه مسئول فنی نداریم و اگر اتفاقی افتاد فردا بگویم بخاطر کار مردم بوده، نه بیمه مسئولیت زیر بارش میرود و نه جای دیگه این مساله را می‌پذیرد.

قابل توجه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج!

مدیر مرکز “ام آر آی” کوثر  ضمن بیان اینکهصادر نکردن پروانه مسئول فنی تخلفی است که از دیوان عدالت اداری پیگیر خواهیم شد، ادامه داد: در اصل عزم دانشگاه هم بر ادامه فعالیت ما است اما متأسفانه چند نفری هستند شیطنت میکنند و اجازه انجام کار را نمیدهند.

مدحتی گفت: ما نه دنبال تنش هستیم و نه خواهان به زحمت افتادن مردم شریف کهگیلویه و بویراحمد می باشیم اما در صورتیکه بیمه مسئول فنی ما تایید نشود، بعداً در صورت بروز مشکل قطعاً کسی جوابگو نیست.

وی گفت: آنها میگویند مطابق شرایط ما کار کنید، اجاره نیز میخواهند بگیرند، توجیه آنها اینست که میگویند ممکن است تعرفه خصوصی بگیرید، اما این اطمینان و قول را دادیم که با تعرفه دولتی کار کنیم البته به شرط صدور پروانه مسئول فنی مرکز!

سرمایه گذاری سنگین ام آر آی (MRI) کوثر/دردسرآفرینی چند کارشناس برای مردم

مدحتی گفت: سرمایه گذاری سنگین کردم، مجهزترین دستگاه ها را در مرکز داریم، دستگاه های دیگری نیز به زودی در مرکز نصب و راه اندازی میکنیم، خب حق است که تکلیف ما مشخص باشد و محیط کار فراهم باشد.

وی از شیطنت برخی کارشناسان در روند ادامه کار گفت و اظهار داشت: تا تعیین تکلیف شرایط کنونی، مرکز ام آر آی (MRI) کوثر بسته خواهد ماند، تا شخص و نهادی بی طرف بیاید حرف طرفین را بشنوند و هرچه تصمیم شد ما نیز قبول میکنیم.

مدحتی به هزینه های هنگفت مرکز ام آر آی کوثر اشاره کرد و افزود: هزینه و درآمد ما مشخص است، هر کسی میبیند می‌گوید به عقلتان شک میکنیم!، اما ما برای کم کردن هزینه و زحمت مردم آمدیم و به عشق همین مردم با رفع مشکلات موجود همچنان خواهیم ایستاد.

فرش قرمز را نخواستیم، سنگ هایتان را از جلوی پای سرمایه گذار بردارید!

به گزارش بویرنیوز، این مرکز از آنجهت مهم است که بدانیم در دهدشت و گچساران هم دو مرکز «اِم آر آی(MRI)» دولتی بود که مدتی نیز فعال شد اما به دلایلی که هزینه های بالا نیز بخشی از آن بود، تعطیل شدند.

حالا که بخش خصوصی با هزینه هنگفت چنین مرکز مجهزی را ایجاد کرده و مردم استان را بی نیاز از سفر به شهرهای همجوار کرده، به جای حمایت و فراهم کردن شرایط، و پهن کردن فرش قرمز برای این سرمایه گذار!، عجیب است برخی افرد در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اینچنین سد راه خدمت به مردم می‌شوند.

از طرفی در سالی که رونق تولید نام گرفته و تاکید دولت و نظام بر حمایت از جوان و اشتغال بهش خصوصی است، این حرکت ها قطعاً ضدیت با این سیاست های کلان دارد که ضروری است توسط سازمان های نظارتی و رئیس دانشگاه یاسوج که خود از مدعیان جدی خدمت بدون سیاسی کاری به مردم است، برخوردی جدی و بدون اغماض با سنگ اندازان صورت بگیرد.