جمعه 18 مرداد 1398 - 20:43

امام جمعه چیتاب مسئولان کهگیلویه و بویراحمد را تهدید کرد

امام جمعه کبگیان به مسؤولان استان در خصوص بدحجابی هشدار داد.

به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه 18 مرداد 98 چیتاب با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با تسلیت شهادت امام محمدباقر گفت: امام اهل کار کردن و صدقه دادن بود که امروزه اکثر ما حال کار کردن را که نداریم هیچ از صدقه دادن هم فرار می‌کنیم پس اگر طلایه دار حریم اهل بیتیم باید همانند آنان باشیم و به سیره آنان عمل کنیم.

امام جمعه کبگیان با تبریک فرا رسیدن روز عرفه گفت: یکی از شبهایی که توبه در آن مقبول و دعا در آن مستجاب است شب عرفه است پس اگر لیاقت شب قدر را نداشتیم به عرفه پناه ببریم که همانند قدر منزلت دارد.

وحدانی‌فر با اشاره به درسهای تحریم وزیر امور خارجه هم گفت: اولا تحریم جناب ظریف در وهله نخست نشان از استیصال و درماندگی واشنگتن در برابر قدرت دیپلماسی ما داشت.

وی افزود: برنامه تحریم وزیر امور خارجه در راستای منطق تداوم حداکثری و امکان کشاندن ایران به پای میز مذاکره دروغین ترامپ یک ارزیابی بی منطق و غلط بود که تنها باعث رسوایی خدعه گری و مکاری کاخ سفید در جهان و اذهان عمومی شد.

وی به خروج خروج از برجام آمریکا اشاره کرد و گفت: دلواپسان برجام بدانند تحریم آقای ظریف بار دیگر ثابت کرد که نباید به وعده‌های برجامی و مذاکره با غربیها خوشبین بود چون هر آنچه که آنها در برجام خواستند دولت ما به صورت نقد انجام داد اما آنان نه تنها با خروج از برجام قدر ندانستند بلکه حتی برای وزیر امور خارجه که برایشان امضاءکرد هم احترام نگذاشتند.

خطیب جمعه کبگیان درباره موضوع گردشگری در بخش خطاب به مسئولان گفت: خصیصه این بخش گردشگرپذیری است وهیچ احدالناسی با این موضوع مخالف نیست بلکه دنبال راهکار حرفه‌ای برای گردشگر محور کردن چیتاب و کبگیان هستیم.

وی درباره مسئله بد حجابی گردشگران گفت: تا الان و امروز صبوری کردم و با سعه صدر نسبت به این مسئله برخورد کردیم اما اینکه برخی از این خانمها بدون روسری در شهر و روستاهای همجوار رودخانه کبگیان می‌گردند دیگر جای تامل نیست.

خطیب جمعه کبگیان خطاب به مسئولان افزود: تنها این هفته به شما فرصت می‌دهم اگر مسئولان محترم مدیریت کردند که هیچ، وگرنه خودتان خواهید دید چه اتفاقی خواهد افتاد!.

وحدانی‌فر تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم که شهری که ملقب به زادگاه شهیدان است اینطوربه بهانه اقتصاد و درآمد در بی‌حیایی غرق شود.

این خطیب جمعه با تذکر به مسئولان افزود: به مسئولان بخش تذکر می‌دهم هیچکدامتان حق ندارید در این رابطه با حیاء ،غیرت، تعصب لری مردم این منطقه بازی شود و متوجه باشید که صبوری حد و اندازه ای دارد ما در جلسات متعدد صبوری کردیم شاید شماها کاری بکنید اما امروزه می‌بینیم اینجا چه خبر است کارد به استخوان رسیده و از این به بعد خودم شخصا جلوی این مسئله را خواهم گرفت.

امام جمعه کبگیان افزود: آقای استاندار، دادستان محترم و فرمانده نیروی مقتدر انتظامی و جناب فرماندار شما مسئول امنیت هستید و امنیت این بخش نباید خدشه دار شود امنیت صرفا در اسلحه کشیدن نیست بلکه امنیت اخلاقی و امنیت فرهنگی امروزه مهمترین دغدغه جامعه ماست

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=308243
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هم ولایتی گفت:

    وظیفه شما حاج آقای عزیز همین امر به معروف و نهی از منکر است نه مقابله تن به تن و فیزیکی.یه وقت تداخل وظایف پیش نیاد حاجی جون

  2. بندر گفت:

    حاج آقا یه چیزی گفت

  3. ناشناس گفت:

    من چیتابی هستم این خبر امام جمعه از اساس دروغ است.اولآ گردشگری وجود ندارد واگه باشه تاکنون هیچ موردی از مطالبی که این امام محترم فرمودن اتفاق نیفتاده خانمها با خانواده خودشان کنار رودخانه بعضآ با لباس وارد رودخانه میشوند مردم منطقه و خانواده شهدا نه تنها اعتراضی ندارند بلکه برای رونق اقتصادی منطقه از این رویه موجود استقبال میکنند. چه خوب بود امام جمعه محترم صرفآ به صورت کلی امر به معروف کند و تا این حد جایگاه خود وامامت جمعه را تنزل ندهد.اگه بین مردم به بهانه واهی برخوردی روی دهد آیا ایشان جوابگو خواهد بود

  4. ناشناس گفت:

    همه مشکلات جمع وابیه من همه تفریح مردم در چیتو کل دولت در استان بیا حاشیه رودخانه تا …

  5. چیتابی گفت:

    چیتاب هیچ مشکلی نداره جز روسری نپوشیدن گردشگران

  6. ناشناس گفت:

    آخ وبخت عسکر
    کرو یقه استاندرل بگرین چکار مردم دارین

  7. ناشناس گفت:

    حاج اقا اگه فیلمی چیزی دار رو کن که الان وقتشه

  8. همشهری گفت:

    برادر عزیز…. مشکلات مهمتر از این زیاد است از فقر ورکود وبیکاری وعدم توانایی خانواده ها برای ازدواج فرزندانشون و…..هم بگید این حرفها مشکلی را حل نمیکند به فکر ریشه یابی مشکلات باشیم نه حرف وشعارهای احساسی

  9. حسن گفت:

    ای بنازمت گوشت 100تمن//سوزی 4تمن//کو مردم وگسنه مردن یه فکری کنین

  10. بویراحمد گفت:

    امام جمعه محترم مواظب خودش باشد.

  11. همشهری گفت:

    این مشکل بد حجابی مختص به یک منطقه نیست باید کارهای کارشناسی شده صورت گیرد واقعا متاسفانه افسارش ازدست خانوادها خارج شده است وهمه ازاین درد می نالند امیداوریم فرهنگ سازی شود اگر دیر اقدام کنیم ضرری جبران ناپذیری خواهیم خورد (دراین زمینه سباسی کاری نشود)اگه یک ذره اعتقاد دینی اسلامی ایرانی داریدتورا به خدا دلنان برای این جوانان بسوزد که فردا قیامت بدهکاریت

دیدگاه شما