جمعه 18 مرداد 1398 - 19:45

کنایه های تاجگردون به رئیس جمهور| از اقرار به ضعف برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد تا واکنش به داشتن مدرک دکترا و اما و اگر حمایت از مدیران ملی!

من فکر می‌کنم، مخالفان من در عرصه نمایندگی، حداقل کسی نمی‌گوید که کار نشده و یا کار نکرده است. کار زیادی شده و مشهود است. این کارها را دولت و نظام انجام داده و بنده هم به عنوان یک خدمت گذار قدمی برداشته‌ام. در همه عرصه‌ها؛ زیربنایی، اقتصادی، عمرانی و فرهنگی کارهای شده است. من ثابت می‌کنم و اثبات شده هم هست که در کشور شما نقطه‌ای وجود داشته باشد که این حجم کار در یک نقطه کوچکی در این هشت سال انجام گرفته باشد. کار زیادی انجام گرفته است.

برگشت نگاه مردم به سمت مطالبات و خواسته ها را نتوانستم تغییر دهم

به گزارش بویـرنیـوز، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در جمع اصحاب رسانه در پاسخ به اینکه چه کاری را نتوانستید در این 8 سال انجام دهید گفت: درد دل‌هایم را اگر بخواهم بگویم، شاید تنها کاری که نتوانسته‌ام انجام بدهد، برگشت نگاه مردم به سمت واقعیت‌های جامعه، مطالبات و خواسته‌ها را نتوانستم تغییر بدهم. بخشی از این هم فرهنگی است و من به تنهایی نمی‌توانم این کار را انجام بدهم و البته در توانم هم نیست. هنوز در این قسمت خیلی کار داریم که مسیر اصلاح جامعه‌مان کجاست و چه مسیری را باید برویم.

شما نگاه کنید اولویت بندی اهداف جامعه ما را همه روی آن اتفاق نظر دارند، نداریم. باید بپذیریم. حالا شما می‌خواهید من را با این مدیران مقایسه می‌کنید و من هم می‌توانم خودم را با مردم و مدیران را با مردم و خودم را با کارشناسان مقایسه کنم. به نظرم باید یک نگاه مشترک برای برون رفت از این وضعیت اقتصادی و اجتماعی و سیاسی باید داشته باشیم.

حلقه سیاسی یک شهر را می‌تواند داغون کند

تاجگردون با اشاره به سفرش به مسجد سلیمان، گفت: من دیدم آنجا یک فضای بسیار سنگینی حاکم است و به عنوان یک کارشناس یک موضوع را متوجه شدم و آن را مقصر دولت نمی‌دانستم. نوع باورشان رهایی از آن وضعیت نبود. به این دلیل که در حلقه شدید سیاسی گیر کرده بودند. این حلقه شدید سیاسی خیلی‌ها را ارضاء می‌کند و این حلقه سیاسی یک شهر را می‌تواند، داغون کند. به نظرم یک جایی می‌رسد که مسئولان و سیاسیون و همه باید به هم دست بدهند تا یک اتفاق شکل بگیرد.

در گچساران می توانستیم بهتر از اینها باشیم

وی افزود: کارکرد رسانه این است که باید روی این موضوعات کار کند و باور جامعه را به مسائل اصلی سوق دهند و تقویت کنند.

تاجگردون گفت: در این قضایا نسبتاً در گچساران موفق بودیم و به نظر من می‌توانستیم بهتر از اینها موفق باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در ادامه گفت: اولویت اول گچساران راه آهن نیست و اگر از من سئوال شود، راه رشت – انزلی را اولویت می دانم.

در دوره هفتم رد صلاحیت شدم

تاجگردون افزود: شورای نگهبان وظیفه قانونی‌اش را انجام می‌دهد، بنده تجربه رد صلاحیت شدن را دارم، در دوره هفتم رد صلاحیت شدم و در دوره هشتم و نهم هم تأیید صلاحیت شدم. شورای نگهبان اگر مرا رد صلاحیت کردند، می‌پذیرم.

سیاست های مصلحت آمیز

اگر قرار باشد من نماینده شهرستانم باشم، من بر روی قولم هستم و به رسالت خودم عمل می‌کنم.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به جلسه‌ای که با حضور بسیج دانشجویی استان داشت، اشاره کرد و گفت: در آنجا از عملکرد من در سطح ملی تشکر کردند و عزیزی آنجا سئوالی از من کردند پیرامون حمایت بنده از آقای روحانی و بهشت و جهنمی که من گفته بودم، و من در پاسخ به او گفتم؛ عامل پیروزی آقای روحانی در دوره گذشته جمنا بود. بله جهت استحضار دوستان اصولگرایان، عامل پیروزی جمنا بود. شما تصور کنید که در شهرستان گچساران آقای روحانی 65 درصد آرا را نمی‌آورد، نتیجه آن چه می‌شد. شکست آقای تاجگردون نه شکست آقای روحانی. و بعد کاری می‌شد که آقای تاجگردون دستش را دستش می‌گذاشت. پس مقصر اصلی جمنا بود. هر کس در هر شرایطی، من هنوز هم می گویم در آن شرایط خاص بین آقای روحانی و آقای رئیسی، آقای روحانی را انتخاب می‌کردیم.

مردم انتخاب کردند روحانی رئیس جمهورشان باشد، روحانی قدیس نیست

تاجگردون در ادامه علت اینکه گفت چرا با آقای رئیسی به جهنم هم نمی‌رود، گفت: دوستی گفت ما حسینی هستیم آنها یزیدی هستند و ما اهل بهشت هستیم آنها اهل جهنم‌اند. من صحبت کردم و گفتم اگر حسینی که ما می‌شناسیم این است. و آزادگی امام حسین. و اگر یزیدی که ما می‌شناسیم، این‌ها نیست. اگر بهشتی که خداوند وعده داده پس این است و جهنمی که خداوند هشدار داده، این است. ما با ایشان [رئیسی] هم به جهنم نمی‌رویم. آقای روحانی فردی معمولی در میان میلیون انسان است. مردم انتخاب کردند رئیس جمهورشان باشد. نه قدیس است. در جلسه‌ای که شورای هماهنگی سران قوا با حضرت آقا [رهبر معظم انقلاب] داشتند. من هم رفته بودم، فرمودند با تمام توان پشت این دولت بایستید و کمک کنید تا از این بحران‌ها عبور کند. دولت می‌داند اگر من انتقاد می‌کنم، انتقادم برای اصلاح است.

وضعیت اشتغال مهم است و اگر حرفی می‌زنم برای توجه به ان است. کشور در شرایط بدی قرار دارد و از همه طرف به ما هجمه وارد می‌رود و ما باید ایستادگی کنیم.

یکی از قوا بخواهد چوبی بیندازد همه به زمین می‌خوریم. آقای رئیسی رئیس قوه قضائیه خارج از تصور ما خیلی با دولت همراهی می‌کند برای اینکه مسائل و مشکلات کشور برطرف شود.

تاجگردون تاکید کرد: آقای روحانی نقطه ایده آل ما نبود، آن موقع شرایط فرق می‌کرد: اگر شرایط الان بود آقای روحانی انتخاب ما نبود و نیاز به یک فرد اقتصادی قوی و جنگجو بود. با توجه به شرایط آن موقع مردم آقای روحانی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند.

نمی شود سوپرمن یا آرنولد بیاید مدیر شود

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به انتخاب مدیران و ضعف بعضی از مدیران گریزی زد و گفت: یک نفری به هر دلیل در اداره‌ای استخدام شد و بعد دربش را می‌بندند که کسی دیگر نیایند، توی آن اداره. بعضی ادارت را نمی‌دانیم چه کارش کنیم. نمی‌شود که سوپرمن و یا آرنولد بیایم و بگذاریم. همین است، بیشتر از این نمی توان انتظار داشت.

طایفه گرایی یک واقعیتی است که اتفاق می افتد و مقاومت در برابر آن بسیار سخت است. ولی من خودم می گویم که 70 تا 80 درصد باوی، بویراحمد، طایفه های دیگر از ترک و لر به من رای می دهند. الان طایفه واقعا مهم نیست و خیلی کار کردن روی این موضوع هم سخت است و باید همه با هم کار کنیم.

او در پاسخ به سئوالی که آیا شما مدرک دکترا دارید، گفت: برید تحقیق کنید و به سؤال کننده سؤال گفت برید در کف این سؤال بمانید. من شخصیت خودم را مدیون مردمم هستم.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در ادامه در پاسخ به سئوالی، که چرا از فرزندان این دو شهرستان و استان در مسئولیت‌های کشوری حمایت نمی‌کنید، اظهار کرد: تاجایی که انسان‌های شایستهٔ را در شهرستان‌های گچساران و باشت ببینم در سطح کشوری از او حمایت می‌کنم و برای انها تلاش می‌کنم. هستند بچه‌هایی که در عرصه مدیریتی خوب می‌درخشند و حتماً آنها را رشد می‌دهیم. و یک مدیر خوب نمی‌درخشد و نمی‌توان به زور او را تحمیل کرد. کما اینکه آقای لدنی از استان رفت و مسئولیت بالاتری گرفت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=308218
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما