جمعه 18 مرداد 1398 - 0:24

کارمندی که ۷۰ ملک دولتی را به نام خود و خانواده‌اش ثبت کرده بود

رییس دیوان محاسبات کشور گفت: یکی از معضلات کشور این است که  نمی دانیم که میزان کشور چقدر دارایی دارد.
عادل آذر روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری لرستان افزود: در یکی از استان های غربی کارمند دولتی ۷۰ ملک دولت را به نام خود سند کرده و فروخته است.

به گزارش بویرنیوز، وی اظهار داشت: این همان اموالی بوده  که دولت برای انها سند نداشته یا  آن را شناسایی نکرده و این شخص با آگاهی از این مطلب و تشکیل یک شبکه، ۷۰ ملک را به نام خانواده و نزدیکان سند زده  و ما پس از چهار سال متوجه شدیم.

وی تاکید کرد: باید اموال را شناسایی و ثبت کنیم چراکه پشتوانه اسناد مالی اسلامی می شوند و دیگر اسناد خزانه بدون پشتوانه چاپ نمی کنیم.

رییس دیوان محاسبات کشور اضافه کرد: ۷ درصد مدیران ما افراد باشرفی هستند و  به فرموده رهبری در طاغوت ۹۵ درصد فاسد بودند اما ۵ درصد را طوری جلوه می دادند که ۹۵ درصد را پوشش می داد.

آذر با تاکید بر برخرود با مدیران و افراد متخلف افزود: در دیوان محاسبات سعی کرده این بخش پیشگیری، دو سوم اقدامات باشد تا از تشکیل پرونده  و ارجاع به دادسرا جلوگیری شود.

آذر افزود:  خواهش می کنم بخاطر مردم کمی آبرو بگذاریدچراکه الان شریط کشور خیلی خاص است با نرخ تورم و جهش های قیمتی اگر این مبالغ ۶ماه قبل جذب می شد می توانستین چندین برابر امروز کار انجام دهید.آذر افزود: بیشتر پرونده هایی که برای مدیران ما تشکیل می شود و با دستگاه های نظارتی مواجه می شوند به دلیل برداشت نادرست از قوانین است چراکه خوانش قوانین یک تخصص می باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=308157
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما