چاپ این برگه

دیدار مدیرکل کهگیلویه و بویراحمدی مالیات استان قم با رئیس مجلس؛ تقدیر لاریجانی + تصاویر

دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان قم اظهار نمود: با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور مبارزه با فرار مالیاتی و مساعدت با بخش های تولیدی در زمینه مالیاتی بسیار لازم و ضروری است

به گزارش بویرنیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان مالیاتی، امدادی فرد مدیر کل امور مالیاتی در راستای ارائه گزارش عملکرد مالیاتی استان همچنین پیگیری مسائل مربوطه با دکتر لاریجانی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی دیدار نمود.
امدادی فرد با اشاره به عملکرد اداره کل امور مالیاتی استان قم در خصوص تحقق درآمدهای مصوب همراه با رضایتمندی مودیان گفت: مبارزه با فرار مالیاتی و رسیدگی به تراکنش های بانکی از اولویت های برنامه ای اداره کل بوده و درسالهای اخیر شاهد کشف بیش از 2500 مورد فرار مالیاتی ناشی از بازدیدهای میدانی بوده ایم. ایشان گفت: کشف فرار مالیاتی و وصول مالیاتهای آنها سبب می شود به مودیان حاضر فشار کمتری وارد آمده و بخش تولید نیز از حمایت ها و مساعدت های بیشتری برخوردار گردد.
مدیر کل امور مالیاتی با اشاره به بخشنامه جدید سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص تسهیلات و بخشودگی جرایم، آن را فرصت مغتنمی برای مودیان دانست تا از این مساعدت ها بهره مند گردند.
دکتر لاریجانی ضمن تشکر از مجموعه مالیاتی استان اظهار داشت: در جلسه ای که با دکتر پارسا داشتیم از عملکرد مالیاتی استان ابراز رضایت نموده و امیدوارم که اقدامات موثر مالیاتی همراه با حمایت از اشتغال و تولید واقعی در استان تداوم یابد. ایشان مبارزه با فرار مالیاتی را با توجه به شرایط ویژه کشور بسیار مهم ارزیابی نمودند، و از مدیرکل امور مالیاتی خواستند تا از بخش هایی که در تولید کشور و استان نقش بسزایی دارند حمایت و مساعدت های مالیاتی صورت پذیرد.