چاپ این برگه

دستگیری زنی با اسلحه و شوکر در میدان تجریش

زنی که قصد داشت با اسلحه و شوکر از یک طلافروشی در محدوده میدان تجریش سرقت کند، دستگیر شد.

به گزارش بویرنیوز، روز گذشته ماموران کلانتری دربند از طریق هشدار سامانه مها از وقوع مورد مشکوک در یکی از طلافروشی‌های واقع در پاساژ ارگ در میدان تجریش باخبر شده و برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

با حضور ماموران در محل، زنی جوان که قصد سرقت از این مغازه را داشت دستگیر و به کلانتری منتقل شد. شاکی نیز به کلانتری رفته و در اظهارات خود به ماموران گفت: در مغازه طلافروشی‌ام نشسته بودم که زنی حدودا ۳۵ ساله وارد مغازه شده و ابتدا قیمت چند قطعه طلا را از من پرسید. چند دقیقه بعد این زن یک کلت کمری از کیفش درآورد و شروع به تهدید من کرد و گفت که اگر ۱۰۰۰ سکه طلا بهار آزادی به او ندهم، مرا خواهد کشت. من هم بلافاصله سامانه مها را فعال کرده و مدتی این زن را معطل کردم تا پلیس برسد.

این زن که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به قصد خود برای سرقت از طلافروشی اعتراف کرد. همچنین در بازرسی از لوازم همراه وی یک عدد شوکر الکتریکی و یک اسلحه ساچمه زنی مشابه کلت کمری کشف و ضبط شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای این زن پرونده‌ای تشکیل شده و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم، کشف علل و انگیزه و نیز دیگر جرائم احتمالی با دستور مقام قضایی در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت./ایسنا