چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 13:33

واکنش کنایه آمیز دکتر وکیلی به اظهارات باهنر درباره نتیجه انتخابات

مردم از فراكسيون اميد و دولت به حق گلايه دارند اما مردم ايران باهوش هستند و مي دانند كه راهشان و مصلحت شان از مسير صندوق راي عبور مي كند.

محمد علی وکیلی در مورد اظهار نظر  محمدرضا باهنر در مورد اینکه  مجلس آینده، مجلسی اصول‌گرا خواهد بود گفت: در آستانه مجلس دهم  و انتخابات ریاست جمهوری  آقاي باهنر از اين پيشگويي ها داشت و مردم خلاف اين پيشگويي ها عمل كردند و پيشگويي هاي وي خلاف از آب در آمد.

به گزارش بویرنیوز، عضو هیات رییسه مجلس در گفت‌وگو با عصرایران ادامه داد: در اينكه دوستان ما مست نيامدن مرد در پاي صندوق هاي راي هستند اصلا خوشايند نيست. مردم ايران الان با يک جريان روبرو هستند، البته مردم  از فراكسيون اميد و دولت به حق گلايه دارند اما  مردم ايران  باهوش هستند و مي دانند كه راهشان و مصلحت شان  از مسير صندوق راي عبور مي كند.

عضو فراکسیون امید خاطر نشان کرد: مردم به خوبي مي دانند و تشخيص مي دهند كه دو جريان سياسي در كشور وجود دارد،يک جريان تمام اميدش به نيامدن مردم در پاي صندوق راي است و تمام جشني كه الان برگزار كرده‌‍اند و مستي كه اكنون به آنها دست داده است به اين اميد است كه مردم پاي صندوق راي نيايند،جريان ديگر جرياني است كه هميشه به اين معتقد بوده است كه شانس موفقيت اش در گرو آمدن مردم در پاي صندوق هاي راي است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: مردم حتما بين اين دو جريان تمايز قائل هستند و قطعا با حضور در پاي صندوق هاي راي جواب اين جريان و پيشگويي ها را مي دهند .

وي در مورد اينكه تا چه اندازه اميدوار به موفقيت اصلاح طلبان در انتخابات آينده با توجه به انتقاداتي كه به عملكرد فراكسيون اميد وارد است داريد گفت: ما بِه آگاهي ملت ايران ايمان داريم و اين آگاهي زمينه اي است براي اينكه مردم با سرنوشت خودشان قهر نكنند.

وكيلي همچنين در مورد اين بخش از سخنان باهنر در مورد اينكه ٨٠درصد نمايندگان فعلي در مجلس آينده حضور نخواهند داشت : اينگونه حرفها توهين به نمايندگان فعلي است البته ٧٠درصد نمايندگان فعلي مجلس اصولگرا و از دوستان و همكاران فكري آقاي باهنر هستند اگر بنا باشد ٨٠درصد از نمايندگان فعلي موفق به حضور در مجلس آينده نشوند به معناي اين است كه مردم از ۷۰درصدنمایندگان  اصولگرا این مجلس ناراضی هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=308029
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    مطمئن باشند که مردم با تمام توان در انتخابات شرکت خواهند کرد واگر زمینه رقابت مهیا شود که متا سفانه در این چند ین ساله گذشته رقابت یک طرفه بود ورد صلاحیت های فله ای وجناحی قدرت رقابت را در ایران به نفسای آخر رسانده اصلا رقابتی نیست بیشتر مارتون انتخابات فرمایشی و جناحی است مردم مجبورند بین بد وبدتر بد را انتخاب کنند

  2. سلطون گفت:

    چرا در مورد استاندار چیزی نمینویسی بویر نیوز

دیدگاه شما