سه شنبه 15 مرداد 1398 - 17:42

اظهارات جالب رتبه 7 کنکور سراسری

دانش آموز رتبه ۷ کنکور سراسری در گروه علوم ریاضی گفت: مهم‌ترین و اولین عامل موفقیتم کمک خداست و بعد از خدا، خانواده‌ای که توانستند محیط آرام را برایم فراهم کنند.

به گزارش بویرنیوز، پارسا امینی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: مهم‌ترین و اولین عامل موفقیتم کمک خدا است و بعد از خدا خانواده‌ای که توانستند محیط آرام را برایم فراهم کنند.

وی افزود: هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم و فقط خودم درس خواندم، در حالت عادی روزی حدود ۷ ساعت و از بعد عید روزی ۱۴ ساعت مطالعه دروس داشتم.

دانش آموز رتبه ۷ کنکور سراسری در گروه علوم ریاضی با بیان اینکه رتبه تک رقمی را برای خودش پیش‌بینی می‌کرده است، گفت: به همه دانش‌آموزانی که قصد شرکت در کنکور دارند، توصیه می‌کنم ارتباط خوبی با خدا داشته باشند و مطمئن باشند که تلاششان بی‌ثمر نمی‌ماند.

امینی در مورد رشته مورد علاقه خود اظهار کرد: مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف را انتخاب می‌کنم.

مادر پارسا امینی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: علت موفقیت پسرم در کسب رتبه ۷ کنکور ریاضی، فقط خودش و مدیریت خوب مدرسه است.

مادر دانش‌آموز رتبه ۷ کنکور ریاضی افزود: پسرم نه هیچ کلاس کنکوری شرکت کرد، فقط خودش درس خواند.

وی ادامه داد: از این اتفاق حسی شبیه راه رفتن روی ابرها دارم، حسی که قابل وصف نیست.

فکور در رابطه با نقش خانواده در موفقیت فرزندش گفت: ما دو سال است همه تفریحات، سفرها و میهمانی‌های خانواده را به‌خاطر کنکور پسرم تعطیل کرده‌ایم و اکنون نیز نتیجه این کار را دیدیم و خوشحال هستیم.

وی که خود لیسانس رشته پرستاری و همسرش مهندس برق است در رابطه با توصیه به خانواده‌ها گفت: خانواده‌ها اگر موفقیت فرزندانشان برایشان مهم است باید خودشان هم در فراهم آوردن شرایط این موفقیت تلاش کنند.

فکور خاطرنشان کرد: ورزش‌های مورد علاقه پارسا دو و میدانی و دوچرخه‌سواری است که از بعد امتحان کنکور دوباره آن‌ها را آغاز کرده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=307976
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهریار گفت:

    همین آقا و هم بقیه داوطلبانی که میگن کلاس کنکور نرفتیم کاملا دروغ میگن و اگر شما به مجله های کانون قلمچی ماه های قبل مراجعه کنید مرتبا اسمشان را بین کانونی ها می بینید، کنکور با دروس دبیرستان کاملا متفاوت و هیچ راهی جز کلاس کنکور و خواندن کتاب کنکور نداریم

دیدگاه شما