سه شنبه 15 مرداد 1398 - 9:47

دستور ویژه سیدکامل تقوی نژاد، مشکل اعزام بیماران لنده ای را حل کرد+ جزئیات

به گزارش بویرنیوز، با همکاری و دستور سیدکامل  تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت یک دستگاه آمبولانس  پیشرفته در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده قرار گرفت تا یکی از دغدغه های اصلی مدیران حوزه سلامت در اعزام بیماران این شهرستان، حل شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده در آئین رونمایی از آمبولانس پیشرفته مرکزخدمات جامع سلامت شهری لنده گفت: از تلاش های ویژه معاون توسعه مدیریت و منابع وزرات بهداشت و درمان که حمایت ویژه داشتند تقدیر می کنیم.

امراله خانی افزود: باتوجه به اینکه تنها یک آمبولانس در مرکز خدمات جامع سلامت داشتیم و همزمان برخی بیماران به طور همزمان باید به بیمارستان دهدشت در فاصله۳۵کیلومتری اعزام می شد با توجه به اهمیت این موضوع در سفر تیرماه امسال به وزرات  بهداشت مهمترین مطالبه ما اختصاص یک دستگاه امبولانس بود.

برپایه این گزارش؛ این آمبولانس دارای امکانات دی سی شوک، ساکشن،اکسیژن، ست اتل شکست بندی و سایر امکانات لازم جهت اعزام بیمار است.

با اضافه شدن این امبولانس پیشرفته تعداد آمبوانس های مرکز خدمات جامع سلامت شهرستان لنده به دو امبولانس افزایش یافت که گام مهمی در جهت ارتقای شاخصه های سلامت در این شهرستان محسوب می شود.

وی اظهارکرد: اعتبار این امبولانس با ارز4200تومانی به مبلغ یک میلیارد و 200میلیون تومان است که امیدواریم در جهت ارتقای شاخص های سلامت این شهرستان تاثیرزیادی داشته باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=307907
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    دمش گرم
    این روزا تو این مملکت هر کسی به فکر منطقه خودش می باشد
    کار به جایی کرد که شهرش رو درک کرد

  2. سید مجید میری گفت:

    آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای حاج کامل تقوی نژاد دارم.ایشان مدیری زحمتکش دلسوز و بادرایت هستندکه در هر جایگاهی بوده اند لیاقت ، توانایی و کارآمدی خود را نشان داده اند.ای کاش تعداد مدیران پرتلاش وعملگرایی مثل ایشان در کشور خیلی بیشتر باشد.

  3. محمدزکی حسن زاده پاتاوه گفت:

    درود خدا برسید کامل قهرمان مرد همیشه مبارز و درصحنه پسرعمه ی شیرم شاد باشی که شادمون کردی

دیدگاه شما