یکشنبه 13 مرداد 1398 - 20:34

آخرین قیمت خودرو در بازار /+ جدول

قیمت روز سمند LX در بازار خودرو امروز با کاهش یک میلیون تومانی روبرو شده و حالا ۷۸ میلیون تومان فروخته می‌شود. در طرف مقابل سمند EF۷ امروز تغییری پیدا نکرده و همچنان ۸۹ میلیون تومان است.قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز ۵۰۰ هزار تومان پایین آمده است. طوری که این خودرو امروز حدود ۸۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت پراید سایپا ۱۳۱ امروز حدود ۳۰۰ هزار تومان ارزان‌تر از روز گذشته یعنی ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت روز پراید وانت یا همان سایپا ۱۵۱ مثل دیروز حدود ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

بویرنیوز– بعد از افزایش قیمت عجیبی که هفته گذشته در بازار خودرو دیدیم، دیگر تغییرات یکی دو میلیون تومان قیمت خودرو زیاد به چشممان نمی‌آید. امروز قیمت محصولات ایران خودرو تا حدود یک میلیون تومان کاهش پیدا کرده، اما این اتفاق تاثیری روی متعادل شدن قیمت‌ها ندارد. پراید امروز با کاهش ناچیز ۴۰۰ هزار تومانی روبرو است و بقیه محصولات سایپا کمی گران شده‌اند. قیمت انواع MVM از سری محصولات مدیران‌خودرو تقریبا مثل قبل است و قیمت انواع جک از سری محصولات کرمان‌موتور تا حدود دو میلیون تومان تغییر کرده است.

به نوشته فرارو محصولات ایران خودرو همچنان به قیمت‌های قبلی اصرار دارند و برای همین امروز شاهد تغییر چندانی در قیمت این محصولات نیستیم. طوری که نهایتا یکی دو میلیون تومان قیمت‌ها بالا و پایین شده. بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به پژو ۲۰۷ اتوماتیک است. طوری که قیمت روز پژو ۲۰۷ اتوماتیک با افزایش دو میلیون تومانی به ۱۶۷ میلیون تومان رسیده است. در طرف مقابل پژو ۲۰۷ دنده‌ای کمی از قیمت دیروز خود کوتاه آمده و با کاهش یک میلیون تومانی، امروز ۱۲۳ میلیون تومان فروخته می‌شود. باید توجه داشته باشید که قیمت کارخانه برای این محصول ۹۷ میلیون تومان است.

سمند LX وضعیت مشابهی دارد. قیمت روز سمند LX در بازار خودرو امروز با کاهش یک میلیون تومانی روبرو شده و حالا ۷۸ میلیون تومان فروخته می‌شود. در طرف مقابل سمند EF۷ امروز تغییری پیدا نکرده و همچنان ۸۹ میلیون تومان است.

پژو ۴۰۵ GLX امروز تغییری نسبت به روز گذشته ندارد. با اینکه کارخانه می‌گوید قیمت مصوب پژو ۴۰۵ GLX ۶۳ میلیون تومان است، اما همچنان این خودرو حدود ۱۱ میلیون بیشتر و حدود ۷۴ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود. همچنین پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز با اختلاف دو میلیون تومانی روی ۷۶ میلیون تومان ایستاده است. در طرف مقابل پژو ۴۰۵ SLX امروز با کاهش ناچیز ۳۰۰ هزار تومانی روبرو است و با قیمت ۸۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز ۵۰۰ هزار تومان پایین آمده است. طوری که این خودرو امروز حدود ۸۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. با این وجود امروز شاهد هیچ تغییری در قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیستیم و همچنان این ماشین در نزدیکی مرز ۱۰۰ میلیون تومان جا خوش کرده و ۹۹ میلیون تومان قیمت دارد. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار هم با فاصله ۵۰۰ هزار تومانی و بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۹۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

امروز پژو پارس حدود ۹۰۰ هزار تومان ارزان شده که در مقابل افزایش‌های پنج میلیونی در یک روز، تقریبا ناچیز به نظر می‌رسد. طوری که قیمت روز پژو پارس به ۹۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده و این در حالی است که قیمت مصوب کارخانه برای این محصول تنها ۷۸ میلیون تومان است. رانا امروز تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و همچنان ۷۷ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. البته کارخانه اصرار دارد که قیمت مصوب این محصول ۱۰ میلیون تومان پایین‌تر و حدود ۶۷ میلیون تومان است.

قیمت روز دنا بدون تغییر نسبت به روز گذشته روی ۱۱۴ میلیون تومان ایستاده. البته این قیمت دنا معمولی تیپ ۲ است و دنا پلاس توربو خیلی بیشتر از این حرف‌ها قیمت دارد. طوری که قیمت روز دنا پلاس توربو در بازار ۱۷۵ میلیون تومان است و این در حالی است که قیمت مصوب کارخانه برای این محصول ۹۰ میلیون اعلام شده.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه ۱۳ مرداد ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان
۵۳,۰۰۰,۰۰۰
۵۳,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۰۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۸۹,۰۰۰,۰۰۰
۸۹,۰۰۰,۰۰۰
 حاشیه بازار
پژو GLX 405
۷۴,۰۰۰,۰۰۰
۷۴,۰۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه سوز
۷۶,۰۰۰,۰۰۰
۷۶,۰۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۸۴,۷۰۰,۰۰۰
۸۵,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۹۶,۶۰۰,۰۰۰
۹۷,۵۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۸۲,۷۰۰,۰۰۰
۸۳,۲۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
۹۹,۰۰۰,۰۰۰
۹۹,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوقدار
۹۸,۵۰۰,۰۰۰
۹۸,۵۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۷۷,۰۰۰,۰۰۰
۷۷,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 2
۱۱۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۴,۰۰۰,۰۰۰
۶۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
۸۹,۹۰۰,۰۰۰
پژو 207 دنده‌ای
۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۲۴,۰۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو 207 اتوماتیک
۱۶۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار

قیمت روز محصولات سایپا در بازار امروز یکشنبه ۱۳ مرداد ۹۸
امروز بیشتر محصولات سایپا افزایش قیمت دارند، اما پراید ساز مخالف می‌زند. به عبارتی قیمت روز تیبا صندوق‌دار در بازار حدود ۶۰۰ هزار تومان بالا رفته و حالا این خودرو با قیمت ۵۲ میلیون تومان فروخته می‌شود. تیبا ۲ امروز افزایش قیمت بیشتری را تجربه کرده است. طوری که قیمت تیبا ۲ با افزایش ۸۰۰ هزار تومانی به حدود ۵۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. ساینا از قاعده افزایش قیمت مستثنی نیست. طوری که قیمت روز ساینا با افزایش ۶۰۰ هزار تومانی روبرو شده و امروز این ماشین با قیمت ۵۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.
قیمت روز پراید امروز یکشنبه ۱۳ مرداد ۹۸
پراید امروز بر خلاف دیگر محصولات سایپا کمی کاهش قیمت دارد. طوری که پراید هاچ‌بک امروز کاهش ناچیز ۴۰۰ هزار تومانی را پشت سر گذاشته و حدود ۴۹ میلیون تومان فروخته می‌شود. کاهش قیمت پراید سایپا ۱۳۱ کمتر است. طوری که امروز این محصول حدود ۳۰۰ هزار تومان ارزان‌تر از روز گذشته یعنی ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. با همه این‌ها پراید وانت همچنان سر جایش ایستاده و انگیزه‌ای برای تغییر قیمت ندارد. طوری که قیمت روز پراید وانت یا همان سایپا ۱۵۱ مثل دیروز حدود ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.
قیمت روز محصولات سایپا امروز یکشنبه ۱۳ مرداد ۹۸ مطابق جدول زیر است:
نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۴۹,۰۰۰,۰۰۰
۴۹,۴۰۰,۰۰۰
۳۹,۶۸۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۴۴,۲۰۰,۰۰۰
۴۴,۵۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۴۴,۳۰۰,۰۰۰
۴۴,۳۰۰,۰۰۰
۴۰,۲۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۵۲,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۴۰۰,۰۰۰
۴۲,۷۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۵۷,۸۰۰,۰۰۰
۵۷,۰۰۰,۰۰۰
۵۰,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۵۸,۶۰۰,۰۰۰
۵۸,۰۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰

قیمت محصولات کرمان موتور امروز یکشنبه ۱۳ مرداد ۹۸
امروز قیمت انواع جک از سری محصولات کرمان موتور تا دو میلیون تومان نسبت به روز گذشته تغییر کرده است. امروز جک S۳ حدود یک میلیون تومان ارزان شده و ۱۹۴ میلیون تومان فروخته می‌شود. باید توجه داشته باشید که قیمت مصوب کارخانه برای این محصول تقریبا ۱۶ میلیون تومان بیشتر و ۲۱۰ میلیون تومان است. جک J۴ امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده و همچنان ۱۴۸ میلیون تومان فروخته می‌شود. در طرف مقابل جک S۵ کمی قیمت را بالا برده و با افزایش دو میلیون تومانی، امروز ۲۸۲ میلیون تومان فروخته می‌شود که حدود ۲۰ میلیون کمتر از قیمت مصوب کارخانه است.
قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز یکشنبه ۱۳ مرداد ۹۸ مطابق جدول زیر است:
نام خودرو قیمت روز بازار (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک
۱۴۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۹,۹۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک
۱۹۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک
۲۸۲,۰۰۰,۰۰۰
۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
۳۰۱,۰۰۰,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز یکشنبه ۱۳ مرداد ۹۸
امروز قیمت محصولات مدیران‌خودرو در بازار تغییری نسبت به روز گذشته ندارد. همچنان MVM ۳۱۵ هاچ‌بک با حدود ۱۵ میلیون تومان اختلاف نسبت به کارخانه و با قیمت ۱۲۵ میلیون تومان فروخته می‌شود.

قیمت روز MVM X۲۲ در بازار تقریبا شش میلیون کمتر از قیمت مصوب کارخانه است. برای مثال MVM X۲۲ دنده‌ای در بازار ۱۵۴ میلیون تومان فروخته می‌شود و این در حالی است که مدیران خودرو قیمت این محصول را ۱۶۲ میلیون تومان در نظر می‌گیرد. همچنین MVM X۲۲ اتوماتیک در بازار حدود ۱۸۹ میلیون تومان قیمت دارد و از قیمت کارخانه شش میلیون ارزان‌تر فروخته می‌شود.

امروز MVM X۳۳ در بازار حدود ۱۳ میلیون تومان پایین‌تر از قیمت کارخانه و با قیمت ۲۲۳ میلیون تومان فروخته می‌شود.

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز یکشنبه ۱۳ مرداد ۹۸ مطابق جدول زیر است:
نام خودرو قیمت روز بازار (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
MVM ۳۱۵ هاچ‌بک
۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ دنده‌ای
۱۵۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۱,۸۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ اتوماتیک
۱۸۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۳۳
۲۲۳,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=307831
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما