چاپ این برگه

تلاش «قاضی مسعودی» در برخورد با مفسدین اقتصادی ستودنی است/ لزوم حمایت از قضات سالم و قاطع

دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه تلاش « قاضی مسعودی» در برخورد با مفسدین اقتصادی ستودنی است، گفت: باید همه جانبه از قاضی مسعود‌ی‌ها حمایت کرد تا اعتماد به قوه قضائیه بیش از پیش ایجاد شود.

به گزارش بویرنیوز” متین منتظمی دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار  فارس با اشاره به اقدامات و تلاش‌های قاضی مسعودی در پیگیری پرونده‌های کلان فساد اقتصادی و برخورد با متخلفان گفت: شروع فرایند برخورد با متخلفین در قوه قضائیه بسیار عالی بوده و مردم وقتی می‌بینند در قوه قضائیه افرادی هستند که با قدرت با متخلفین و مفسدان برخورد می‌کنند، امیدوارتر می‌شوند.

وی ادامه داد: مسلما قضاتی که به صورت قاطعانه با دانه درشت‌ها برخورد می کنند مورد حمایت مردم هستند و امیدواریم قوه قضائیه این جایگاه مردمی را کم کم ترمیم کرده و به درجه اعلا برساند.

منتظمی تاکید کرد: اقدام قضات در برخورد بی‌تعارف با دزدان بیت المال مورد تکریم است و مطالبه مردم هم همین موضوع است.

دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه تلاش « قاضی مسعودی» در برخورد با مفسدین اقتصادی ستودنی است، گفت: قاضی مسعودی از قضاتی است که حرف دل مردم را در برخورد با مفسدین اقتصادی و حرام خوارها می‌زند. باید همه جانبه از قاضی مسعودی ها حمایت کرد تا اعتماد به قوه قضائیه بیش از پیش ایجاد شود.