سه شنبه 1 مرداد 1398 - 20:46

نامه هفت بندی تاجگردون به فرماندار گچساران

به گزارش بویرنیوز، غلامرضا تاجگردون با ارسال نامه‌ای منتقدانه به فرماندار گچساران که در هفت بند تنظیم شده از وی خواسته است تا پیگیر طرح آسفالت خیابان‌های شهر گچساران و همچنین عملکرد شهردار و شورای شهر باشد.

نماینده گچساران و باشت در این نامه آورده است

برادر گرامی جناب آقای خوان پایه

با سلام:

پیرو مذاکرات اگر چه از نحوه جذب و ساماندهی طرحهای شهر دوگنبدان ناراضی هستم و متاسفانه مجموعه عوامل خوب کار نمی کنند ولی با توجه به اخذ سهیمه مناسب قیر برای شهر دوگنبدان ضرورت دارد بایستی آنی حسب درخواست شهرداری دوگنبدان و هماهنگی هایی که صورت گرفت است به شرح زیر عمل شود

– اول، ببینید آیا شورای شهر همکاری می کند یا اینکه بازهم مشکل ایجاد می شود.

– دوم، مکانیسمی فراهم شود قیر خارج شده از کارخانه مستقیم وارد ذخایرپیش بینی شده در شهر دوگنبدان شود و همه قیر صرفا خرج پروژه ها شود

-سوم،تقسیم کار شود حداکثر ۲-۳ ماه کل عملیات آسفالت انجام شود و چندین پیمانکار وارد عمل شوند و دقت در کیفیت اجرا کار شود و کیفیت فدای سرعت نشود.

-چهارم،برای همه این نقاط پیوست زمانبندی مشخص شود و هفتگی گزارش عملکرد و به اینجانب نیز گزارش شود.

-پنجم، احجام کار دقت و در صورت ضرورت بازنگری گردد.

-ششم، دقت شود ارزش این قیر ۱۵-۱۶میلیارد تومان می‌باشد انشالله شهردار محترم دقت لازم را داشته باشد.

-هفتم، به نحو مقتضی به مردم شریف دوگنبدان اطلاع رسانی شود که این یک خدمت کوچک و ناقابل دولت و نظام به مردم  است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=306321
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دوست گفت:

    ما که متوجه نشدیم.آیا فرماندار نیروی تحت امر و فرمانبردار و دستور از نماینده میگیرد یا نیروی دولت و جوابگوی استاندار باید باشد.

  2. علی گفت:

    احسنت کیفیت رو خوب اومدی دکتر چون فلکه جلو ترمینال فلکه سرباز کلا یک ماه دوام آورد ،کلا دوباره بیشتر جاهای آسفالتش خراب شد و آسفالت رو جمع کردن دوباره آسفالتش کردن و تو این شرایط بحرانی وضعیت اقتصادی این یعنی هدر دادن بیت المال.

  3. گچ گفت:

    کیفیت کلمه قشنگیه اگر راست میگی در مورد کیفیت آسفالت شهرک هدایت که پیمانکار بعد از کندوکاری برای فاضلاب انجام داده حرف بزن و بگید پیمانکارش کیه و چیکارست

  4. بخش پاتاوه و زیلایی گفت:

    درود بر عمل تاجگردون،ای کاش بقیه نماینده های کشور و بالاخص استان ما،از صرافت و دقت نظر،موشکافی،جدیت،استمرا وپشتکار و پیگیری در کار،علمی گرایی،دلسوز ی و اخلاق گرایی واقعی ایشان تجربه می اموختند.

دیدگاه شما