شنبه 29 تیر 1398 - 20:28

حواشی سفر استاندار به زیلایی/نخستین کارت زرد کلانتری به مدیران کهگیلویه و بویراحمد(+عکس)

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده بویراحمد و دنا و مدیران ارشد دستگاه های استان به مناطق مختلف زیلایی و مارگون رفت و از نزدیک به گفت و گو با مردم و بررسی خواسته های آنها پرداخت.

به گزارش بویرنیوز، در این دیدرا تصمیماتی پیرامون گازرسانی به دهستان های زیلایی، بهبود وضع راه ها، تقویت اینترنت، تخصیص حق آبه از رودخانه خرسان، توانمند سازی زنان و ارائه تسهیلات گرفته و جهت اجرا به مدیران ابلاغ شد.

و اما حواشی این سفر:

*استاندار در مراسم کلنگ زنی یکی از پروژه های راه با مشاهده تعداد بنرهای نصب شده به شدت ناراحت و از مسئولان خواست در این دست مراسمات از ریخت و پاش های اضافی حذر کنند و منابعی که برای این مردم پیش بینی شده در عمران و آبادی هزینه شود، این سخنان کلانتری تشویق مردم را در پی داشت.

*استاندار در مراسمات کلنگ زنی، خود کلنگ به دست نشد و ترجیح داد خانواده شهدا و مسئولان پروژه کلنگ ها را بزنند، او خطاب به مدیران گفت: شما کلنگ زا بزنید اگر پروژه درست پیش نرفت فردا روز، یقه تان را میگیرم.

*مردم این مناطق به گرمی از استاندار، نماینده و مدیران استقبال کردند، در همه روستاها زنان ضمن خیر مقدم به مسئولان برای آنها اسپند دود می کردند.

*آب و فاضلاب روستایی تنها دستگاهی بود که با وجود صعب العبور بودن این منطاطق و خشکسالی های اخیر اما خدماتش به گفته مردم آنچنان خوب بوده که در میان خواسته های آنها حرف و سخنی از آب و مشکلات آبرسانی نشد، و مسئول یکی از دهستان ها در این باره گفت: مدیر این مجموعه را نمیشناسم اما جداً قدر دان خدمات آب و فاضلاب روستایی هستیم.

*استاندار در میانه های راه هر جا مردم عادی ایستاده بودن، از خودرو پیاده و زمانی را به گفت و گو و خوش و بش با آنها اختصاص می داد، کودکان هم بی نصیب از این رفتار مهربانانه دکتر حسین کلانتری نبودند.

*نماینده بویراحمد و دنا به حواشی شهرستان شدن مارگون واکنش نشان داد، زارعی گفت به زودی رسماً انجام این موضوع اطلاع رسانی می شود.

*غلام محمد زارعی از انجام یک نا ممکن در زیلایی خبر داد و گفت: گاز رسانی به دهستان های زیلایی امری بود که به گفته خیلی ها ممکن نیست اما به زودی و تا هفته دولت این پروژه عظیم کلنگ زنی می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=306116
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بازنشسته گفت:

    خدایی این استاندار بی نظیر ه کمکش کنید قدرش را بدانید

  2. بخش پاتاوه و زیلایی گفت:

    ضمن سپاس،لطفا به وضعیت جاده ها پ زیرساخت ها و امکانات و تجهیزات در حوزه های مختلف و در ابعاد گوناگون توجه جدی شود،عدم پوشش انتن در مسیرها و راهها بالاخص جاده یاسوج -پاتاوه-سمیرم-اصفهان در کنار روستاها و دهات مجاور و اطراف این مسیرترانزیتی و شلوغ ،عدم روشنایی و تهویه در تونل ها،نبود خدمات و حمایت اجتماعی،نبود برنامه جامع رفاه اجتماعی،نبود شعب و نمایندگی یا ادارات اجتماعی ازقبیل بهزیستی،نبود همکاری و هماهنگی بین بخشی ارگانها و نهادها،

  3. وجدان گفت:

    شماهشت سال وقت داشتید اعتبارات بگیرید چرا همه اش منتهی شده به شش ماه مانده به انتخابات

دیدگاه شما