شنبه 29 تیر 1398 - 19:17

نماینده بویراحمد: تحقق یک غیر ممکن برای مردم زیلایی!/مارگون شهرستان می شود(+عکس و جزئیات)

نوید نهایی و پایان یک رویا که برخی ها نشدنی می‌دانستند را می‌دهیم، گازرسانی مناطق مختلف زیلایی با پیگیری های مستمر به زودی عملاً اجرا می‌شود.

به گزارش بویـرنیـوز، استاندار کهگیلویه بویراحمد به همراه نماینده بویراحمد و جمعی از مدیران ارشد استانی از مناطق محروم و دور افتاده زیلایی بازدید و مشکلات و خواسته های مردم را بررسی کرد.

غلام محمد زارعی در این بازدید در دیدار با مردم مناطق مختلف زیلایی، اظهار داشت:

*از دولت برای حضور در این منطقه و بررسی مسائل و دردهای مردم تشکر میکنم.

*از هدف گذاری استاندار جدید؛ دکتر کلانتری برای بررسی مناطق محروم و تلاش وی برای توسعه متوازن در استان و به ویژه در مناطق محروم قدردانی میکنم.

*دست بوس مردم زیلایی هستم، مردمی که ۷۲ شهید بزرگ را تقدیم انقلاب کردند، مردمی شریف، بزرگ، خوب و کم توقع که رشادت های فراوانی برای انقلاب و نظام داشتند، در زیلایی خانه بدون ایثارگر را سراغ نداریم.

*این استقبال ها حتماً دستاوردهای ارزشمندی خواهد داشت، خوشحال هستم از سفر قبل امروز بالغ بر ۵۰ میلیارد پروژه تعریف شده، امروز حدود ۲ میلیارد کلنگ زنی برای بهسازی و آسفالت داریم.

*در آینده نزدیک ۱۴،۵ میلیارد برای راه های روستایی کلنگ زنی خواهیم داشت.

*نماینده بویراحمد و دنا از خواسته مهم و دیرینه مردم زیلایی برای برخورداری از نعمت گاز گفت و افزود: نوید نهایی و پایان یک رویا که برخی ها نشدنی می‌دانستند را می‌دهیم، گازرسانی با پیگیری های مستمر به زودی عملاً وارد فاز  اجرا می‌شود (تشویق و سوت مردم )

*خدمات آموزشی، درمانی، انتقال آب، خدمات ورزشی خوبی در دست اقدام است و برخی نیز به بهره برداری رسیده است.

*آب خوبی از اینجا رد میشد و استفاده ای در استان نداشت با طرح حق آبه برای مردم ، به زودی مطالعات انجام و برای کشاورزی این مردم تخصیص داده میشود.

*زارعی از شهرستان شدن مارگون و بخش شدن لوداب در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با نگاه خوب و مثبت دولت، و با توجه به اینکه مقدمه بخش شدن زیلایی منوط به شهرستان شدن مارگون می باشد، مقدمات انجام و به زودی تحقق هر دوی این خواسته ها رسماً اعلام می شود.

*خواهش دارم از مسئولان راه و راهداری به دلیل بارش های امسال آسیب پذیری مسیر زیلایی به بردپهن بالا است و باید هرچه سریع تر و قبل از شروع بارش ها اصلاح شود.

*موشمی وسطی امسال حدود ۴۰۰ میلیون برای کانال گذاری پول گذاشتیم و راه نیز پیگیری می‌شود(تشویق حضار).

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=306081
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احمدی گفت:

    خداخیرت بده.کاش همه هم اینطوری دلسوز بودند.بابا تواین شرایط بد اقتصادی خیلی خوب کار کردی.

  2. بویراحمد گفت:

    دم انتخابات خوب الکی تنور داغ می کنین

  3. ناشناس گفت:

    استان نفت خیزبایدفقروپیشرفت نداشته باشه مخصوصا مرکزاستان که شهروروستاهاش درفقرهستند

  4. ناشناس گفت:

    با سلام
    زیلایی فقط ماشمی و بردپهن نیست محرومیت زیلایی بیش از ان چیزیه که شما می بینید شما فقط زحمت سفر به جاهای خوش اب و هوا را می کشید اما محرومیت اصلی مردم زیلایی متعلق به روستاهای اطرف ماشمی و بردپهن میباشد. از جمله مورزد زیلایی. زیتی . باغ انجیرک. چهار تل و ….. می باشد اگه هدف خدمت کردن است به فکر کل مردم زیلایی باشد.

  5. ناشناس گفت:

    یا زهراااااااااااااااا
    چه وعده خوب و به موقعی
    نزدیک به انتخاباته هم
    علی برکت الله

دیدگاه شما