شنبه 29 تیر 1398 - 9:26

خبرگزاری فارس نوشت: جولان مانکن‌ها در خیابان‌های دهدشت

به گزارش بویرنیوز،  خبرگزاری فارس در مطلبی نوشت:  دشمن با همه ابزار و عوامل خود همزمان با جنگ اقتصادی به شدت در تهاجم فرهنگی علیه کشورمان فعال است و برای ضربه زدن به ارزش‌های دینی جامعه و کم رنگ کردن اعتقادات بسیار هزینه می‌کند.

در این میان فرهنگ، آداب و رسوم جاری در جامعه اسلامی که بر پایه اعتقادات و ارزش‌های دینی و اعتقادی شکل گرفته‌اند همواره مورد طمع دشمنان برای پیاده نمودن نقشه‌های شوم است.

رواج بدحجابی یکی از برنامه‌هایی است در سایه بی‌خیالی مسؤولان دارد در جامعه نهادینه می‌شود و اقدام مؤثری در مقابله با این پدیده از سوی هیچ دستگاهی عملا به چشم نمی‌خورد.

آزادی کامل به بدحجابان برای مانور مدهای نامتعارف ملموس‌ترین واقعیتی است که می‌توان در شهر دهدشت مشاهده کرد. دخترانی که به راحتی با پوشش‌های نا متعارف و مانتوهای جلوباز و شیشه‌ای که در تضاد با ارزش‌های جامعه ایرانی و فرهنگ کهگیلویه است در سطح شهر جولان می‌دهند.

در سکوت و انفعال دستگاه‌های اجرایی به خصوص متولیان فرهنگ وضعیت پوشش در این شهر روز به روز از ارزش‌های دینی فاصله بیشتری می‌گیرد این در حالی است که مسؤولان با بی‌تفاوتی و یا ژست روشنفکرانه از این قضیه می‌گذرند تا شاهد بدتر شدن وضعیت پوشش در این شهر باشیم.

در حالی که بر اساس مصوبه 427 شورای عالی انقلاب فرهنگی وظایف 26 دستگاه در حوزه ترویج فرهنگ و عفاف تعریف شده و به موجب این آیین نامه دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای فعالیت‌های مشخص در این راستا هستند اما جز برگزاری یک همایش صوری به بهانه هفته حجاب و عفاف(که آن هم به خاطر کیفیت برگزاری جای نقد دارد) برنامه قابل ملاحظه‌ای در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و مقابله با بدحجابی به چشم نمی‌خورد و متولیان امر به ارائه گزارش عملکرد رفع تکلیفی در این زمینه بسنده می‌کنند.

در شرایطی که سایر دستگاه‌ها نسبت به رواج پوشش‌های نامناسب در سکوت و انفعال بسر می‌برند لازم است پلیس اماکن به این حوزه ورود کند تا شاید بتوان در سطح عرضه با بد پوششی‌های ناشی از لباس‌های نامتعارف مبارزه کرد.

اینکه چرا مسؤولان خواب زده یا غافلی که بر اساس آیین نامه شورای عالی انقلاب وظیفه رسیدگی به دغدغه مردم مؤمن درباره بی‌حجابی را دارند در برخورد با مصادیق دهن کجی به ارزش‌های دینی سکوت کرده و با کسانی که خطوط قرمز فرهنگی کشور را زیر پا می‌گذارند تعلل دارند سؤوالی است که باید پاسخ آن روشن شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=306058
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سعید گفت:

    کاش تن برهنه کودکان و شکم گرسنگان را هم به همین شیوه خوب درک می‌کردید
    کاش می‌فهمیدید که خیلی از بانوان ایرانی از سر فقر و گرسنگی به اجبار جلوی نامحرم لخت میشوند طوری ک مانتوی جلو باز در کنار انها نمره بیست میگیرد

  2. ناشناس گفت:

    مسئولین در برابر کسانیکه به خاطر نظارت شدید یک مدیر بر دانشاموزان دختر منزل این مدیر و ماشین و خانواده اش مورد اسید پاشی قرار گرفتند وقتی به انها مراجعه میکند میگویند به شما چه ربطی دارد که دیگران چه کار میکنند !
    چگونه میتوانند جلوی این ناهنجاریها را بگیرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    واقعا وضعیت بغرنج و تاسف اور هست!!!!!!!

  3. ناشناس گفت:

    چرا گرسنگی و بیچارگی مردم را نمی بینید ؟
    البته معلوم هست چون شکم شماها پر است

  4. علی گفت:

    لطفا گرمای هوا و…برای خانمها در نظر بگیر
    بویرنیوز از خدا بترس

  5. نادر گفت:

    مردم از فشار مالی و عصبی دارن میمیرن بعد یه عده به حجاب گیر میدن

  6. پرواز گفت:

    درست است که فرهنگ هر منطقه ای بر گرفته از زیست بوم آن منطقه بوده اما باید بپذیریم که در گذر زمان فرهنگ و نرم های هر منطقه و یا جامعه ایی متاثر از فرهنگ محیط اطراف خود تغییر میکند .چرا که تغییر امری است اجتناب نا پذیر و نوع نگاه و نگرش مردم هر جامعه ای در تعامل با افراد دیگر جوامع در ابعاد مختلف فرهنگی اجتماعی و…. تغییر میکند مگر آنکه مردم آن جامعه در انزاوای کامل نگه داشته شوند.لذا وقتی در کلان شهرها رفتاری پوششی تغییر میکند دور از انتظار نیست اگر در شهرهای کوچک نیز این تغییر صورت پذیرد منتها کمی
    دیر تر

  7. نادر گفت:

    مانکن خیلی کم گیر میاد و با تیپ جلف فرق داره.مانکن اندام خیلی خوبی داره

  8. ناشناس گفت:

    بهتر اول بدبختیهای مردم دهدشت رو می دیدید
    شهری بن بست با ۷۰ درصد جمعیت زیر خط فقر واوج بیکاری جوانان این موضوعی که شما به اسم دهدشت بزرگ کردید اصلا اولویت مردم نیست

  9. ناشناس گفت:

    این مشکل در شهر یاسوج خیلی نمایان است خواهش میکنیم از مسؤلین برخورد جدی شود به خدا دیگه نمیتونیم بریم خیابون از دست اینها.

  10. ناشناس گفت:

    از پلاستیک هم میترسند

دیدگاه شما