جمعه 28 تیر 1398 - 18:35

نماینده بویراحمد: اعتبارات ۹۸ بویراحمد باور کردنی نیست

در سال پیش در همین محل در همچین جلسه ای بودیم، آیا نسبت به سال گذشته پیشرفتی نداشتیم؟ مشخص است پیشرفت به قبل بوده و در همه جا بوده، خب این باید بیان‌شود.

به گزارش بویرنیوز، غلام محمد زارعی؛ نماینده بویراحمد و دنا در شورای برنامه ریزی شهرستان دنا از ضرورت همکاری و همت جمعی برای بهبود شرایط به نفع مردم گفت و اظهار داشت:

از محل اعتبار ستاد حوادث غیر مترقبه تا الان ۵۰ میلیارد تومان به استان ابلاغ شده است.

از این محل با توجه به اینکه عمده تهدیدات و حوادث مربوط به شهرستانهای بویراحمد و دنا بوده، عمده مبلغ نیز مربوط به همین مناطق است و اقداماتی از این محل انجام خواهد شد.

اگرچه نگاه بخشی برای تلاش و جدیت در انجام بهتر امورات هر دستگاه خوب است اما چه بهتر که توسعه را در معدل شهرستان و در کل با همراهی و همکاری با یکدیگر ببینیم.

موضوعاتی که در فضای مجازی پرداخته میشود عمدتاً با سایش با ذهن مردم است، اقدامات خوب آنطور که باید اطلاع رسانی نمیشود،اگر نهی به منکر میکنیم، معروف ها رو هم بگوئیم.

خدمات نظام را به مردم بگوئیم، نظام مظلوم است، مردم از جهات مختلف در هجمه تبلیغات منفی دشمن هستند و دشمن به طرق مختلف سعی در ناکآرامد نشان دادن نظام و مایوس و بی اعتماد کردن مردم دارد، شماها باید امیدبخشی بکنید.

در سال پیش در همین محل در همچین جلسه ای بودیم، آیا نسبت به سال گذشته پیشرفتی نداشتیم؟ مشخص است پیشرفت نسبت به قبل بوده و در همه جا بوده، خب این باید بیان‌شود.

کشوری که منابع مالی اش بر اساس نفت و مالیات با محدودیت های فراوان است، بعد درآمد باید بیاید در هزینه های جاری مصرف شود و برای سایر اقدامات چیزی نمی ماند، این توسعه هم با تدبیر نظام است.

در شرایط نامتوازنی که بین درآمد و هزینه است، و بخش بیشتر هزینه ها صرف امورات جاری میشود اقدامات عمرانی خوبی در حال انجام است.

بخشی از اعتبارات تخصیص یافته و در حال تخصیص است، از فردا شروع به کار و تلاش برای مردم بکنید،خواهشم اینست کمر همت ببندید.

نماینده بویراحمد از افزایش قابل توجه در بودجه مصوب شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: اعتبارات بویراحمد در سال ۹۸ بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان است کسی باور نمیکند اما با تلاش دولت محقق میشود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=306031
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما