پنجشنبه 27 تیر 1398 - 10:07

وعده انتخاباتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

حسین کلانتری در همایش بصیرتی شبکه ناظران انتخابات در شهرستان بویراحمد به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان اظهار داشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک اصل مهم و سرنوشت ساز شمرده می شود و مجریان انتخابات با همه توان و قدرت از این اصل که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم بوده حراست خواهند کرد.

به گزارش بویرنیوز، حسین کلانتری انتخابات را دارای دو وجه مهم دانست و گفت:  مهمترین وجه آن حضور و مشارکت آگاهانه مردم پای صندوق های اخذ رای به عنوان بارزترین نماد مردم سالاری دینی خواهد بود.

دکتر حسین کلانتری ادامه داد:

»برگزاری یک انتخابات باشکوه، سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم، راهبرد و رویکرد اساسی نظام است، متولیان امر با این جهت گیری که رأی مردم ناموس است و میزان هم رأی مردم است باید وارد این عرصه حساس شوند.

» این تضمین و اطمینان را به مردم استان خواهیم داد که امنیت، سلامت و امانتداری از رأی مردم سرلوحه کار مجریان و متولیان امر انتخابات در استان خواهد بود.

»این انتخابات با رقابت قانونمند کاندیداهایی از همه جریانات و سلایق معتقد به نظام و با حضور حداکثری و حماسی مردم تبلور می یابد.

» بدون شک انتخابات سال جاری تمام نقشه های استکبار جهانی،صهیونیست و دول مزدور و خودفروخته منطقه را نقش برآب نموده و شکست دیگری را بر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمیل خواهد کرد.

» با توجه به فرصت مناسبی که تا زمان برگزاری انتخابات در پیش رو داریم،تمام تدابیر لازم برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب و انجام سایر هماهنگی ها فراهم خواهد شد.

دکتر حسین کلانتری از همگان خواست، تلاش شود تا فضای استان زودهنگام و پیش از زمان مقرر و مناسب انتخاباتی نشود و کار و تلاش برای رفع مشکلات استان و مردم با جدیت هر چه تمام‌تر ادامه یابد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=305984
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بازنشسته گفت:

    خدا پدرت را بیامرزد اخرت خود را برای دنیای مردم نفروش مثل اون معاون و مدیران کلی که اخرت خود را بر ای صندلی نابود کردن و به رای مردم خیانت کردند

  2. ناشناس گفت:

    اگر معاونین سیاسی و اقتصادی ارامش را بزارن

دیدگاه شما