چاپ این برگه

یک انتصاب عجیب دیگر در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج!

دکتر پرویز یزدانپناه در حکمی سید ابوالقاسم هادی‌نیا را به سمت سرپرست جدید معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش بویرنیوز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در انتصابی عجیب دکتر جمشید محمدی را برکنار و هادی نیا را بعنوان سرپرست جدید معاونت فرهنگی و امور دانشجویی این دانشگاه منصوب کرد.

قطعاً در بکارگیری افراد در دانشگاه ها مسأله دانش و درجه علمی فرد اگرچه تنها ملاک نیست اما جزو پیش شرط ها است، امروز در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در اقدامی عجیب یک استاد تمام عزل و یک فرد دارای مدرک فوق لیسانس که هم اکنون دانشجوی دکترا در دانشگاه آزاد است جایگزین شده است.

از طرفی این عزل و نصب وقتی عجیب تر میشود که اخیرأ دانشگاه علوم پزشکی که با حواشی متعددی همراه بود اما در بخش فرهنگی اقدامات خوبی هم در زمینه تجهیز و تامین خوابگاه و بهبود فضای فرهنگی و یادمان شهدا انجام داده بود و هم از معدود معاونت هایی بود که ارتباط نزدیکی با وزارتخانه داشت.

به گزارش بویرنیوز، برای مردم و جامعه دانشگاهی مشخص نیست انتصابات در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بر اساس کدام معیار و اساس صورت می‌گیرد و به نظر ضروری می‌رسد دکتر یزدانپناه باید پاسخ این سوال مبهم را به جامعه بدهد.