سه شنبه 25 تیر 1398 - 0:46

مقدمات حضور یک شتاب دهنده در استان فراهم می شود

به گزارش بویرنیوز به نقل از  روابط عمومی پارک علم و فناوری، نشست کارشناسان و مدیران حوزه فناوری با حضور مدیر باشگاه کارآفرینی ” تی وان” برگزار شد.بر پایه این گزارش، در این نشست که کارشناسان و مدیران حوزه فناوری استان کهگیلویه وبویراحمد حضور داشتند بر ایجاد بستر های مناسب آموزشی در حوزه فناوری وکارآفرینی،ایجاد شبکه های اجتماعی فناورانه برای جذب سرمایه گذار وتقویت ایده پردازان تاکید شد.نیاز حوزه فناوری و کارآفرینی استان به شتاب دهنده ها و آموزش مفاهیم جدید در کسب و کارهای نوپا از جمله عوامل برگزاری این نشست بود.

رییس پارک علم و فناوری استان در این نشست گفت: این پارک، سال گذشته ضمن ایجاد 110فرصت شغلی ،4 میلیارد تومان سود و درآمد از طریق شرکت های زیر مجموعه کسب کرد و هم اکنون نیز در این زمینه از جایگاه مناسبی در کشور برخوردار است.

وی افزود: راه اندازی سوله 2 هزار و 500 متر مربعی سرآبتاوه در آینده نزدیک وآماده سازی سوله هزار و 220 متر مربعی استانداری استان به مدت 20سال در محل شرف آباد یاسوج از جمله بر نامه های پارک علم وفناوری استان است.

 

رییس پارک علم وفناوری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سفر سوم دکتر ستاری معاون علمی وفناوری رییس جمهور به استان استفاده از شتاب دهنده ها برای تقویت فعالیت های پارک علم وفناوری وحمایت از فناوران ونو آوران استان مقرر شده بود، ادامه داد:بر همین اساس دعوت از یک باشگاه کارآفرینی وابسته به معاونت علمی وفناوری رییس جمهور سبب شد تا اهدافی ازجمله تقویت طرح های فناورانه وارایه آموزش های لازم در دستور کار قرار بگیرد.

دکتر هاشمی بررسی حضور یا عدم حضور شتاب دهنده ها در استان را از نتایج این نشست دانست.

محمد رضا سبحان سربندی مدیر باشگاه کارآفرینی “تی وان” نیز در این نشست به وجود افراد نخبه وتوانمند در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد واظهار داشت: این شرکت توانایی ایجاد بسترهای آموزشی در جهت کمک به فناوران استان را دارد.

سربندی به بازدید خود از واحدهای فناور گریزی زد و اذعان داشت: امروز قدرت نمایی بچه های مستقر در پارک بسیار جالب توجه بود.

در این نشست تعدادی از ومدیران و کارشناسان حوزه فناوری استان مطالبات وکمبود های این حوزه را بیان کرد.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر میتوانید به سایت پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویر احمد به آدرس ذیل مراجعه نمایید:

WWW.Kbstp.ir

و یا آدرس اینستاگرام پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویر احمد:

http://instagram.com/k.b_stpark

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=305760
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما