دوشنبه 24 تیر 1398 - 16:01

دو رویداد مهم نفتی و مالیاتی برای کهگیلویه و بویراحمد/+جزئیات و تصاویر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدارهای جداگانه با وزیر نفت و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش بویرنیوز، تخصیص درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به استان و سرمایه گذاری شرکت نفت در کهگیلویه و بویراحمد بخشی از ره آوردهای این دیدارها بود.

دیدار با رئیس امور مالیاتی کشور

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از قول مساعد رئیس سازمان مالیاتی کشور برای تخصیص درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به استان خبر داد.

حسین کلانتری در این دیدار با اشاره به کمبود منابع استان، اظهار داشت: زیرساخت های لازم برای جذب درآمدها در استان کافی نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شهرداری ها و دهیاری های استان به نسبت جمعیت از درآمد خوبی برخوردار نیستند.

وی بیان کرد: انتظار می رود برای پرداخت منابع مالیات ارزش افزوده به این استان توجه ویژه ای شود.

کلانتری خواستار فعال تر شدن ستاد درآمد استان شد.

پارسا رئیس سازمان امور مالیاتی کشور نیز اظهار داشت: این مسئله را به صورت دقیق بررسی می کنم و هرجایی که امکان داشته باشد از کمک برای رفع این مشکل دریغ نمی کنم.

وی بیان کرد: برای واریز مالیات بر ارزش افزوده در راستای توزیع درآمد به شهرداری ها، دهیاری ها و عشایر این استان توجه ویژه ای خواهد شد.

دیدار با وزیر نفت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزیر نفت برای حمایت و سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان به ویژه صنعت نفت و گاز قول مساعد دادند.

حسین کلانتری در این دیدار وضعیت و قابلیت های استان را تشریح و تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت های بسیاری در بخش های مختلف به ویژه حوزه نفت،گاز و صنعت انرژی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تسهیل در اجرای پروژه مجتمع گردشگری، تفریحی و رفاهی پارک جنگلی یاسوج شد و گفت: می طلبد این پروژه زودتر راه اندازی شود.

وی بیان کرد: انتظار می رود مشکلات کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران برطرف شود.

کلانتری خواستار تخصیص و تقویت اعتبارات پروژه های اجرایی استان از سوی وزارت نفت شد و افزود: بیش از ۲۵ درصد نفت و گاز کشور در این استان تولید می شود و باتوجه به این ظرفیت خواستار نگاه ویژه به استان هستیم.

نماینده ارشد اجرایی استان تاکید کرد: حمایت از سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد و جذب سرمایه گذار یکی از راهکارها و اولویت های مهم در جهت توسعه همه جانبه این استان است.

زنگنه وزیر نفت نیز در این دیدار عنوان کرد: در خصوص مطالبات و پیشنهادات استاندار استان و در جهت تقویت و توسعه پروژه های کهگیلویه و بویراحمد دستورات لازم به زیر مجموعه این وزارت خانه صادر می شود.

وی همچنین برای حمایت از سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان از جمله صنعت نفت و گاز قول داد و گفت: مجموعه وزارت نفت برای حمایت از پروژه ها و سرمایه گذاری در این استان اعلام همکاری و آمادگی می کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=305745
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دکترای مدیریت اصلاح طلب محض گفت:

    قول رو باور نکنید در عمل چی شد کی عملی میشود

  2. ناشناس گفت:

    درود بر استاندار محترم.انشاالله که خداوند به ایشان کمک کند و همچنین عاقبت بخیر.هرکس گرهی از مشکلات مردم محروم و فقر باز کند خداوند هم کمکش خواهد کرد.دعای خیر من و همه همسهریان همراه و پشتیبان او خواهد بود.

دیدگاه شما