چاپ این برگه

قتل فجیع دختر 7 ساله به دست پدر؛ پدر: او را در بغلم خفه کردم تا از این دنیا آزاد و به بهشت برود

دادستان جم گفت: به گفته پدری در شهرستان جم، وی با هدف اعزام دخترش به بهشت اقدام به خفه کردن دختر خود کرده است.

به گزارش بویرنیوز به نقل از  خبرگزاری فارس از شهرستان جم، حجت‌الاسلام روح‌الله فروغی‌فر در مورد پرونده قتل هولناک دختری هفت ساله توسط پدرش در این شهرستان اظهار داشت: قاتل فردی سالم، تحصیل کرده از خانواده‌ای معروف و مشهور در گچساران است که اکثر اعضای خانواده وی تحصیلکرده اند.

دادستان جم افزود: این قاتل فارغ التحصیل رشته مهندسی است که با ۱۵ سال سابقه کار، رسمی یکی از پتروشیمی‌های عسلویه است و برخلاف برخی شایعات اولیه مبنی بر معتاد بودن وی به شیشه، نه معتاد به مواد مخدربوده و نه مشروبات الکلی مصرف کرده است.

فروغی‌فر بیان داشت: به گفته این پدر، وی با هدف اعزام دخترش به بهشت اقدام به چنین کاری کرده است.

دختر 7ساله ام را خفه کردم تا به بهشت برود!

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مردی که در یک تصمیم آنی دختر ۷ ساله خود را خفه کرده بود تسلیم پلیس شد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ دوم خلیل واعظی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: ساعت یک بامداد امروز پنجشنبه ۲۰ تیر ماه فوت یک کودک هفت ساله در بیمارستان شهر جم به پلیس گزارش شد.

وی اضافه کرد: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی فردی به هویت محمود با معرفی خود به عنوان پدر دختر فوت شده گفت: پارمین را به اندازه تمام دنیا دوست داشتم، ساعت ۸ شب بیرون آمدیم تا برایش مرغ مینا بخرم یک ساعت بعد او را در بغلم خفه کردم تا از این دنیا آزاد و به بهشت برود.

سردار واعظی با ابراز تأسف شدید از این حادثه بیان کرد: متهم که در یکی از شرکت‌های زیر مجموعه پتروشیمی عسلویه و ساکنان جم بوده به منظور تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی است.