چاپ این برگه

بازرسان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد/+عکس

مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد بعد از تنفسی چند روزه و با دستور کار انتخاب بازرسان اصلی و علی البدل برگزار شد.

به گزارش بویـرنیـوز، این مراسم که با حضور مهندسان کهگیلویه و بویراحمد و با دستور جلسه برگزاری انتخابات بازرسان سازمان عصر امروز برگزار شد؛ از ۶ نفری که برای این امر معرفی شده بودند، دو نفر به عنوان عضو اصلی و یک نفر نیز به عنوان عضوعلی‎البدل انتخاب شدند.

کاندیداهای احراز عنوان بازرس سازمان هر یک در چند دقیقه به بیان رزومه‎ی کاری خود پرداختند و بعد از آن کار رأی‎گیری آغاز شد.

با شمارش تعداد رای داخل صندوق، در نهایت مهندس مجتبی سلیمانی و عنایت اله جهان آرا بعنوان بازرسان اصلی و مهندس عزت اله عباسی نیز بعنوان بازرس علی البدل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان انتخاب شدند.

مهندس احمدرضا خورشیدی در حاشیه این مراسم از مهندسان بعنوان شاکله و پایه و اساس سازمان یاد کرد و گفت: برای موفقیت، هیأت مدیره سازمان نیازمند حمایت همه جانبه تصمیم‎سازان استانی و مهندسان عضو سازمان و رمز موفقیت سازمان نیز بدون شک بسته همدلی و وحدت جامعه‎ی مهندسی استان است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گفت: بازرسان چشم امید مهندسان و البته بازوی هیئت مدیره جهت پیشبرد بهتر و قانونی تر امورات هستند.

خورشیدی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین دغدغه‎های اصلی سازمان، امر اشتغال و کارآفرینی مهندسان است، تلاشمان را بر این مقوله گذاشتیم و همچنان در ادامه نیز علاوه بر تلاش در جهت جلب رضایتمندی مردم عزیز استان، رفاه و بهبود شرایط مهندسان را نیز مد نظر خواهیم داشت، البته در این مسیر همدلی و وحدت، تلاش و حمایت جامعه مهندسی استان را برای موفقیت شرط اساسی میدانیم.