یکشنبه 23 تیر 1398 - 22:33

بازرسان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد/+عکس

مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد بعد از تنفسی چند روزه و با دستور کار انتخاب بازرسان اصلی و علی البدل برگزار شد.

به گزارش بویـرنیـوز، این مراسم که با حضور مهندسان کهگیلویه و بویراحمد و با دستور جلسه برگزاری انتخابات بازرسان سازمان عصر امروز برگزار شد؛ از ۶ نفری که برای این امر معرفی شده بودند، دو نفر به عنوان عضو اصلی و یک نفر نیز به عنوان عضوعلی‎البدل انتخاب شدند.

کاندیداهای احراز عنوان بازرس سازمان هر یک در چند دقیقه به بیان رزومه‎ی کاری خود پرداختند و بعد از آن کار رأی‎گیری آغاز شد.

با شمارش تعداد رای داخل صندوق، در نهایت مهندس مجتبی سلیمانی و عنایت اله جهان آرا بعنوان بازرسان اصلی و مهندس عزت اله عباسی نیز بعنوان بازرس علی البدل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان انتخاب شدند.

مهندس احمدرضا خورشیدی در حاشیه این مراسم از مهندسان بعنوان شاکله و پایه و اساس سازمان یاد کرد و گفت: برای موفقیت، هیأت مدیره سازمان نیازمند حمایت همه جانبه تصمیم‎سازان استانی و مهندسان عضو سازمان و رمز موفقیت سازمان نیز بدون شک بسته همدلی و وحدت جامعه‎ی مهندسی استان است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گفت: بازرسان چشم امید مهندسان و البته بازوی هیئت مدیره جهت پیشبرد بهتر و قانونی تر امورات هستند.

خورشیدی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین دغدغه‎های اصلی سازمان، امر اشتغال و کارآفرینی مهندسان است، تلاشمان را بر این مقوله گذاشتیم و همچنان در ادامه نیز علاوه بر تلاش در جهت جلب رضایتمندی مردم عزیز استان، رفاه و بهبود شرایط مهندسان را نیز مد نظر خواهیم داشت، البته در این مسیر همدلی و وحدت، تلاش و حمایت جامعه مهندسی استان را برای موفقیت شرط اساسی میدانیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=305654
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشهری گفت:

    به نام خدا
    ابتداعا تشکر ویژه میکنم از سایت پر مخاطب و مطلع و دقیق بویر نیوز به جهت انعکاس اخبار و رویداد های استان و کشور .جالبه یه عکسی هست در همین خبر اگر دقیق بهش نگاه کنید میبینید که دقیقا کولر آبی رو گذاشتن پشت در وردی و اصلی سالن .نکته این عکس خیییلییی جالبه .و گواه بر این هست سازمان نظام مهندسی رسالت و ماموریت خویش رو بدرستی انجام نداده .با وجود حجم تعداد مهندسین زیاد این استان چرا ساخت و سازهای اداری شخصی و شهری دارای این همه معایب میباشد .آیا قانون مشکل دارد یا اجرا کننده قانوون و مهندسین و ناظرین محترم .اینجانب نه در حوزه عمران و شهرسازی دارای مدرک خاص انشگاهی نیستم اما انچه را در شهرهای استان الخصوص مرکز استان میبینم دال بر نبود نظارت سختگیرانه و ظابطه مندانه جامعه مهندسی میباشد .ان شا الله مطالبی رو برای شما سایت محترم ارسال خواهم نمود که هم شما هم مردم عزیز این موضاعات رو بهتر درک کرده و راه و چاره ایی برای آن اندیشیده شود .

  2. فنی گفت:

    از همه دست اندرکاران سایت تشکر می کنم .مطلب را در خصوص ساخت وسازهای شهر یاسوج واستان طرح می کنم انشا ء الله که مورد توجه قرار بگیرد.
    دو امر اساس که در ساخت وسازها انجام نمیشه یکی درز انقطاع ودیگری مشرفیت وokb اوکابه پنجرها است .
    ساختمانهای از دوطبقه به بالا که در کنار همدیگر ساخته می شوند باید یک فاصله را نسبت به ارتفاع ساختمان از هم داشته باشند این امر درتهران که زمین قیمت بسیار بالای دارد انجام می شود اما شما در یاسوج بررسی نماید کدام ساختمان درز انقطاع ان انجام شده ؟//این مورد از مهمترین مبحث در زلزله می باشد تا ساختمانها به هم فشیار نیاورند وباعث خرابی همه ساختمانها نشوند .
    دو -مشرفیت در ساختمانها است در ساختمانها چند طبقه در پشت حیاط خلوت حداقل ارتفاع از کف باید 1.70سانتی متر باشد تا مشرفیت بر ساختمانها نداشته باشد اما این مهم هم اجرا نمی شود والبته موارد زیاد می باشد که ناظرین هم که بی خیال این موارد هستند وباید سازمان نظام مهندسی به عنوان متولی جواب گو باشد چون خیلی از مردم که از این قوانین اطلاع ندارند. با تشکر

  3. مهندس ناظر گفت:

    با سلام …خدمت آقا یا خانم (فنی)…بنده خودم ناظر ساختمان و بسیار هم سختگیر هستم حرف شما درست است ولی همه جا ناظر مقصر نیست ما همین حرفها و قوانین را به مالک گوشزد می کنیم ولی متاسفانه مالک کار خودش را انجام می دهد و وظیفه ناظر هم نیست که با مالک درگیر شود و فقط و فقط باید گزارش خلاف را به شهرداری بدهد که متاسفانه شهرداری هم بخاط اینکه در کمیسون ماده 100 در آمدی کسب کند به گزارشات خلافدار ناظر اهمیتی نمی دهد…حالا قضاوت با شما …مقصر کیست

دیدگاه شما