جمعه 21 تیر 1398 - 15:52

نکته ای در اظهارات سخنگوی تعزیرات حکومتی که از یک ایراد بزرگ این سازمان در کهگیلویه و بویراحمد پرده برداشت!

در خصوص پرونده‌ای که رای آن صادر نشده مدیر را جابجا نمی‌کنیم و سیاست سازمان این نیست در پرونده‌ای که حجم آن کوچک بوده و حتی شاید بازتاب اجتماعی داشته باشد مدیری را با فضاسازی رسانه‌ای تغییر دهیم.

به گزارش بویرنیوز، این پاسخ سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص ارتباط دادن پرونده جنجالی پملپ یک واحد معروف در یاسوج با برکناری زیرایی از سازمان تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد است، که حاوی چند نکته مهم است:

رسالت همه سازمان های کشور در شرایط تحریمی و فشار اقتصادی کمک به واحدهای فعال اقتصادی برای زنده نگه داشتن تولید و اشتغال بومی است و البته در این مسیر باید با نظارت مستمر زمینه بروز خطا را ببندند و قطعاً تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد نیز همراه با سایر ارکان نظام باید به دنبال این رویکرد باشد نه ضربه بر پیکره واحدهای  اقتصادی و خدماتی!

چرا در پرونده ای که به گفته خودتان هنوز رای صادر نشده است با این اقدامات عجله ای و بدون فکر، باید اینچنین بی محابا به مجموعه های  اقتصادی ضربه بزنید؟

قطعاً مردم باید مطلع از تخلفات باشند، واحدهایی که به صورت مکرر اقدام به تخلفات دارند باید معرفی شوند تا مردم بدانند و سایر افراد هم درس عبرت بگیرند، اما لازمه این اقدام درست بازرسی های نظارتی مستمر و به نتیجه رسیدن قطعی و صدور رای است.

شبکه دنا نیز بعنوان رسانه ملی هم باید از اقدام خود در نام بردن از واحدهایی که هنوز نه رایی برایشان صادر شده و نه تخلفشان محرز و قطعی شده خجالت بکشد، این اقدام شما مقابله با تولید و اشتغال بومی که مد نظر رهبری است، می باشد، چطور به خود اجازه می دهید اینطور با شور و شعف وصف نشدنی به انتشار گسترده نام و نشان چند واحد اقتصادی بپردازدید که بررسی آنها به صدور رای منجر نشده و برخی با یک تذکر مجدداً شروع به کار کرده اند؟ حالا ضرر و زیان این واحدها و ضربه بر پیکره اشتغال را شما می پردازید؟

به گزارش بویرنیوز، مردم کهگیلویه و بویراحمد انتظار دارند مسئولان نظارتی با بازرسی های مستمر خود اجازه بروز تخلفات را به هیچ واحدی ندهند، اگر تخلفات جدی و چند باره باشد، وظیفه شما معرفی آنهاست اما این موضوع شمشیر دولبه است که باید با احتیاط با آن برخورد کرد، اگر واحدی فعال زمینه اشتغالزایی خوبی فراهم آورده و تخلفش فاقد اثر باشد نباید با بی آبرویی آنها را به مسیر رکود و تعطیلی کشاند اما اگر تخلفات مؤثر و چندباره است باید برخوردی آنچنان قاطع داشت که برای سایرین درس عبرت باشد.

موفقیت سازمان تعزیرات قطعاً در گرو مردمی بودن و برگشت به رسالت اصلی این سازمان که همان نظارت های مستمر است، می باشد، اینکه گاه به گاه اقدامی شود و رسانه ای شود مردم را با شما همراه نخواهد کرد!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=305546
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما