چاپ این برگه

افتتاحیه های تبلیغاتی در کهگیلویه و بویراحمد که جان می گیرند!

پل سوم بشار یاسوج پس از 15 سال نهایتاً در دوران استاندار پیشین، دکتر احمدی به صورت نصف و نیمه و عجله ای افتتاح شد.

به گزارش بویرنیوز، پل سوم بشار یاسوج از جمله پروژه های عمرانی بسیار وقت بر کهگیلویه و بویراحمد است که پس از حدود 16 سال به صورت نصف و نیمه و بدون رعایت اصول اولیه ایمنی و ترافیکی به بهره برداری رسید.

پل سوم بشار این روزها نیز در گیر و داد عملیات اجرایی است و بخش رفت از مسیر ساحلی مسدود شده است.

به گزارش بویرنیوز در خصوص وضع این روزهای پل سوم بشار چند نکته قابل تأمل وجود دارد:

در افتتاح و بهره برداری از این پل اصول ایمنی ترافیکی رعایت نشده است، این معضل به ویژه هنگام عبور و مرورد در شب ها محسوس تر است و قطعاً اگر فردی نابلد بخواهد از این پل در شب عبور کند با دردسرهایی مواجه میشود.

از طرفی تابلو ها و علائم هشداری در این پل کافی نبوده و ضروری است برای جلوگیری از بروز تصادفات و حوادث از علائم هشداری بهتر و نورانی تر استفاده کرد.

هم اکنون محور رفت به سمت ترمینال(خبابان ساحلی) مسدود شده است و این امر بدون هیچ توضیح و علائم هشداری مناسبی بوده است که همین امر و عدم آگاهی رانندگان موحب ورود آنها به خط برگشت این مسیر و ایجاد تصادفاتی شده است.

تقاطع این پل در سمت اکبر آباد نیز غیر ایمن و بدون توجه به ترافیک آن مسیر بوده است که مشخص نیست با چه منطقی به این صورت پیشنهاد داده شده است!

به گزارش بویرنیوز، یکی از معضلات پروژه ها در کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر نبود اعتبارات، عدم استفاده از کارشاسان و عوامل اجرایی باتجربه و توانمد است که متاسفانه موجب اجرای پروژه های اینچنین بی ریخت در استان شده است.

از طرفی باید این رویه افتتاحیه های نمادین و تبلیعاتی که در ادامه حتی جان مردم را به خطر می اندازد حذر شود.