چاپ این برگه

واکنش آیت الله ملک حسینی به حواشی اخیر؛ از پشت پرده‌های این قصه پرده‌برداری خواهم کرد(+فیلم)

به گزارش بویرنیوز، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در همایش بزرگ دهه کرامت که در حرم مطهر امامزاده مختار برگزار شد، گفت: اخیرا نامه‌ای منتسب به این جانب پخش شده که به حرمت این امامزاده بزرگوار از نوادگان امام سجاد(ع) و این جلسه چیزی نمی‌گویم اما در فرصت دیگری در این زمینه توضیح خواهم داد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: توضیح می‌دهیم که این نامه‌ها دفاع از حق بوده یا باطل، و از مبارزه با فساد لایه‌برداری می‌کنم و از پشت پرده‌های این قصه پرده‌برداری خواهم کرد که پرده‌برداری دو بخش دارد یک بخش را به خودم ربط می‌دهم که اندک است و در بخش دیگر مسوولان اجرایی استان را به شرفشان سوگند می‌دهم که برای بیدار شدن مردم و جلوگیری از تکرار برخی مسائل پشت پرده‌ها را بگویند رسالت قانونی آنها است.

وی عنوان کرد: در خصوص آنچه وظیفه قانونی من نیست و به من ربطی ندارد سکوت می‌کنم توضیح خواهم داد در خصوص نامه‌ها و بر دست برادرم سید هبط‌الدین که چه در دوران پدرم و چه در دوران بنده در دفتر از باطلی دفاع نکرده بوسه می‌زنم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاهد بودم که مرحوم پدرم را هم تهدید و تطمیع می‌کردند به طوری که مرحوم پدرم می‌گفت کم دروغ بگویید وگرنه من راست‌ها و حقیقت‌ها را می‌گویم.

وی بیان کرد: من با این چیزها دست پاچه نمی‌شوم و اگر می‌خواستم دست پاچه شوم همان روزهای اول می‌شدم اما از این خبرها نیست.در فرصت‌های بعدی به طور گسترده به این موضوع خواهم پرداخت.

ملک‌حسینی عنوان کرد: قواعد و مبانی بر رفتار ما حاکم است و اگر مبناها اشتباه بود از فرهیختگان و اهل فهم خواهش می‌کنم مناقشه در فتوای ما کنند اما اگر مبنا مطرح و پذیرفته شد ببیند بر خلاف مبنای خود عمل کرده‌ایم؟ یانه

ملک‌حسینی ادامه داد: سپاسگزار و احترام می‌گذارم به کسانی که با نگاه اندیشمندانه به این نامه جواب دادند و همچنین کسانی که انتقاد منصفانه کردند را تحسین می‌کنم.کسانی که غیبت مرا کردند بخشیدم و از آن‌ها ممنونم چرا که با هر غیبتشان گناهی از گناهان من شسته شد و رفتار خیرشان را به پرونده اعمال من ریختند.

آیت‌الله ملک‌حسینی ادامه داد: کسانی که توهین کردند شخصیت خود را نشان دادند، آنهایی که فحش دادند خود را در برابر آینه قرار داده بودند و آنهایی که تهمت زدند چون جامعه را نجس کردند قابل بخشش نیستند و این را برای ذخیره آخرتشان قرار دهند.

وی عنوان کرد: آنهایی که کامنت‌های توهینی گذاشتند و کامنت‌های توضیح را نگذاشتند ذخیره آخرتشان قرار دهند اما توضیح مسائل بماند برای جلسات آینده.