چهارشنبه 19 تیر 1398 - 9:22

سخنی با مدیرکل جدی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد/اقدامات نمایشی مرسوم را کنار بگذارید

پس از 5 سال و در آئینی با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم سازمان تعزیرات حکومتی و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و استانی برات‌علی صالحی به عنوان مدیرکل جدید معرفی  و از خدماترضا زیرایی تقدیر شد.

به گزارش بویرنیوز، سازمان تعزرات حکومتی از جمله مراکز مهم است که در حوزه مبارزه با تخلفات پزشکی، تخلفات بهداشتی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز می تواند فعالیت ها مهم و قابل توجهی داشته باشد.

و اما سخنی با مدیر جدید سازمان تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد:

*وظیفه سازمان تعزیرات حکومتی عمدتاً به نظارت و کنترل بر امورات مردم بر می گردد، همین امر لزوم مشارکت و دسترسی مردم به این سازمان مهم را به یک ضرورت جدی تبدیل کرده است، باید به گونه ای برنامه ریزی و اقدام کنید که دسترسی مردم به شما راحت باشد و با شما همراه شوند، قطعاً این امر هزینه های برخورد با واحدهای متخلف با نام و نشان ها و روابط آنچنانی را سهل می کند.

*به جای حضور در میانه راه و اقدام قهری تلاشتان را بر پیشگیری و عدم وقوع جرم متمرکز کنید، اینکه مثلا بعد از کلی تخلف یک واحد شناسایی می شود و معلوم نیست چقدر به مردم ظلم شده است، افتخار نیست، این نشان از ضعف سیستم های پایش و نظارت می دهد، باید آنچنان مستمر و اثربخش به نظارت ها به ویژه در زمینه هایی که به سلامت مردم مربوط است.

*اینکه در یک سال 3 بار نان آلوده به مردم استان داده می شود و یا اینکه مدام مرغ های فاسد و دپو شده در رستوران های معروف استان کشف می شود اصلاً نشانه خوبی نبوده است و می طلبد با نظارت بهتر و بیشتر زمینه چنین تخلفاتی را بست.

*از طرفی باید این دست برخوردهای گاه به گاه و نمایشی کنار گذاشته شود، تا زمانیکه فقط گاهی یک خبر از مقابله با یک تخلف به عرض مردم میرسد قطعاً از شما ناراضی خواهند بود، اگر به رویکرد نظارتی رسیدید، مردم هم راضی خواهند بود، اما اگر برخوردهای موردی و مقطعی صورت بگیرد دیگر مردم چیزی را لمس نمی‌کنند که بخواهند رضایت خودشان را اعلام کنند.

*ارتباط با دیگر واحدهای نظارتی را پیگیر باشید، 15 دستگاه نظارتی در استان داریم قطعاً تعامل حداکثری با آنها و استفاده از ظرفیت این نهادها برای میتواند منجر به خدمت رسانی بهتر ویژه تر به مردم شود.

*اطلاع رسانی پیش از اثبات دقیق تخلف قطعاً ظلم به واحدهای اقتصادی و سرمایه گذاری و اشتغال است، در این زمنه انتظار می رود هوشمندانه عمل کنید و با نهایی شدن تخلفات سازمان یافته در واحدها اطلاع رسانی صورت بگیرد.

محدودیت هایی هم البته در سازمان تعزیرات هست که مهم ترین آن نبود نیروی انسانی کافی است، شاید برخی کاستی ها هم از اینجا نشات گرفته است که می طلبد هم مسئولان ملی و هم استانی، برای رضایت مردم و نظرت بهتر بر امروات مربوط به زندگی روزمره، اقتصاد و سلامت مردم، سازمان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد را مجهزتر کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=305433
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احسان گفت:

    مگر مدیر قبلی چه مشکلی داشت.شاید علت عزلش شرینی الف باشد.که مافیایی کشوری پشت ان است.وباز هم مدیر لایق دیگری چوب مافیا بازی رو خورد.

دیدگاه شما