سه شنبه 18 تیر 1398 - 0:40

افتتاح نمایشگاه مبلمان در یاسوج/هشدار به خریداران(+تصاویر)

نمایشگاه بزرگ مبلمان در مصلی شهر یاسوج آغاز به کار کرد.

به گزارش بویرنیوز‌، عصر امروز و با حضور مسئولان، نمایشگاه ۴ روزه مبلمان و لوستر در مصلی شهر یاسوج برپا شد.

بابک درست گفت: این نمایشگاه از امروز ۱۷ تیر و به مدت ۴ روز در مصلی شهر یاسوج برپا است.

درست ادامه داد :مدت زمان این نمایشگاه از ۱۶ لغایت ۲۰ تیرماه و از ساعت ۱۷ عصر الی ۲۲ شب غرفه ها دایر هستند.

وی در ادامه به اهداف برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: ایجاد تبادل اطلاعات بین تولیدکننده و مصرف کننده ، ایجاد اشتغال مستقیم ، و دسترسی راحت مردم به کالاها،جذب سرمایه گذار و ایجاد تنوع در عرضه کالا از اهداف مهم تشکیل نمایشگاه بشمار می روند .

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای استان بیان کرد: با توجه به اینکه دست واسطه در معاملات نمایشگاهی کوتاه شده است عرضه محصولات ۱۰ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار قابل عرضه است .

وی گفت: هدف ما کمک به اشتغال و رونق کهگیلویه و بویراحمد است و در این راه قطعاً نیاز به کمک و همراهی سایر دستگاه ها و ازجمله شهرداری ها داریم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان در خصوص خرید نیز گفت: سعی ما بر مشارکت دادن واحد‌های خوش نام و معتبر بوده، با این وجود مردم باید در موقع خرید و عقد قرارداد مطابقت کالا با جنس درون نمایشگاه را قید و حتی از نمونه هایی که قصد خرید دارند تصویر برداری کنند تا دچار مشکل نشوند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=305340
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. زهره گفت:

    توروخدا گول نمایشگاه ها رونخورید ما اذر ماه سال قبل یک دست مبل راحتی ویک دست ناهارخوری خریدیم بیعانه دادیم قرارداد بستیم هنوززززز بدستمان نرسیده..اندازه یک میلیون پول تلفن دادیم و پیگیری کردیم هنوز هیچ همش امروز فردامیکنن درحالی که قرارداد ما یک ماهه بود…به امورنمایشگاهها هم چندین باراتماس گرفتیم همش میگن پیگیری می‌کنیم…

دیدگاه شما