دوشنبه 17 تیر 1398 - 10:06

انتقاد از آیت الله موحدی کرمانی: گویا از اوضاع کشور کاملا بی خبرید!

به گزارش بویرنیوز، روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی خطاب به آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه تهران نوشت:آقایی که سال‌ها خودش در این نظام از مسئولان بالا بوده است در تریبونی که متعلق به بیت‌المال است فریاد می‌زند: آقا اگر با کلید نمی‌توانی این در را باز کنی با کلنگ بزن بشکن! (در بحث گرانی و دلایل آن می‌فرماید).

مثل اینکه ایشان از تحریم‌ها و فروش نرفتن نفت و اوضاع اقتصادی و بین‌المللی کشور کاملاً بی‌خبر است و همه سنگ‌ها را بر سر دولت می‌کوبد.

اگر بنابر چوب لای چرخ گذاشتن و سیاسی‌کاری باشد، شکست حتمی است و مردم حق دارند از کل مجموعه ناراضی باشند. بحث فقط رئیس‌جمهوری نیست که اکثریت آنان به او رای دادند. حالا در این شرایط و دریای طوفانی و موّاج اگر کسی به جای کمک به حرکت امن کشتی و به ساحل نجات رسیدن، میخی بردارد و کف آن را سوراخ کند باید گفت ضربه‌زنندگان واقعی خود او و امثال او هستند.

مصداق روشن اینگونه حرکات، تصمیم‌های عجیب و غریبی است که برخی به بهانه‌های گوناگون و توجهیات غیرموجه، اتخاذ می‌نمایند و مردم ناراضی و ناراحت را عاصی می‌کنند از حوزه حمل و نقل و ترافیک گرفته تا برخوردهای نسنجیده با ناهنجارهای فرهنگی جامعه تا دشمن‌تراشی‌های بی‌مورد و رقابت‌های سیاسی مبتذل و کاشتن بذر بداخلاقی و حیله‌گری و بی‌اعتمادی.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=305279
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دیدگاه گفت:

    احسنت بر روزنامه جمهوری اسلامی- عین واقعیت -جالب حالا شدند اپوزسیون عده ای که که 40 ساله تو کوچکترین کارها دخیل بودند

  2. ناشناس گفت:

    روزنامه جمهوری حتما دررفاه است واز وضعیت فشار بی امان گرانی براین مردم خبرنداردونمی داندمردم چه می کشند

دیدگاه شما