شنبه 15 تیر 1398 - 21:55

تنها وعده وزیر راه به مردم کهگیلویه و بویراحمد دروغ از آب درآمد

پروازهای”تهران – یاسوج” و بلعکس هم اکنون دو روز در هفته(دوشنبه و جمعه) از تهران به مقصد فرودگاه یاسوج و بالعکس انجام می‌شود .

به گزارش بویرنیوز، وزیر راه و شهرسازی در سفر فروردین ماه ۹۸ خود به استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای مدیریت بحران این استان به مشکلات پروازهای فرودگاه یاسوج اشاره و اظهار کرده بود: قطع پروازهای فرودگاه یاسوج غیرقابل قبول بود و دستور دادیم پروازهای یاسوج اضافه شود و این موضوع را به جد پیگیری می‌کنم.

وی هم دستور کتبی داد و هم تلفنی زنگ زد تا مسئولان و مردم استان دلخوش به این پیگیری ها شوند اما در نهایت هیچ اتفاق خاصی نیفتاد و خبری از افزایش پروازها نشد.

یاسوج بعنوان یکی از مراکز استانی است که فاصله زیادی تا مرکز کشور دارد، و لزوم ایجاد خط هوایی مستمر یک ضرورت جدی به نظر می‌رسد.

هم اکنون با وجود اینکه تنها دو پرواز آنهم در زمان های تقریباً نامناسب برای یاسوج راه اندازی شده استقبال خوب بوده و بیش از ۷۰ درصد ظرفیت هواپیما پر میشود، در حالیکه در برخی مسیرها با کمتر از این میزان استقبال هم پروازها برقرار است، پس بهانه ای برای شرکت های هواپیمایی نیست، قطعاً اگر پروازها روزانه و در زمان های مناسب انجام شود استقبال بیشتر هم خواهد شد.

در ثانی هم ادارات و هم مردم به واسطه نبود پروازهای مستمر، مسیر شیراز به تهران را انتخاب می کنند در صورتیکه با افزایش پروازها، حالا دوبار در روز که نه! همان روزی یک بار رفت و برگشت میتوان به خوبی نیاز یاسوج را پوشش داد و از سفرهای مکرر محور یاسوج به شیراز و‌خطرات آن نیز کاست.

از طرفی برای خود وزیر هم نباید قابل قبول باشد دستورش اینطور بر زمین بماند و نزد مردم بد قول شود بگونه ای که حتی دولت نیز زیر سوال برود، چطور شرکت های هواپیمایی باید به خود اجازه دهند کوچکترین وقعی به دستور شخص اول وزارتخانه راه و شهرسازی ندهند و اینطور هزینه بتراشند؟

بعد از حادثه سقوط هواپیمای یاسوج، کمتربن کار برای مردم، برقراری پروازهای مستمر با یک هواپیمای ایمن بوده است که هنوز بخش های از این  خواسته به حق، اجابت نشده است.

به گزارش بویرنیوز، البته که راه اندازی خط پروازی با هواپیمای ماهان اقدام ارزنده ای بود و جای تقدیر دارد، اما نیاز و ظرفیت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و البته انتظارات بیش از اینهاست و با توجه به استقبال و ظرفیت یاسوج انتظار می‌رود به زودی شاهد اصلاح رویه فعلی باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=305199
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    یکی باید بره ازش پیگیری کنه….اگه کمپین های انتخاباتی اجازه بده

  2. همشهری گفت:

    تا حالا کدوم وعده اداره راه محقق شده . مطالبات پیمانکاران رو از سال ۹۵ تا الان ندادن و امروز و فردا ا میکنن

  3. یزدگرد گفت:

    مگر سایت بویرنیوز پیگیرش باشه وگرنه حالاها خبری از افزایش پروازها نیست

  4. ناشناس گفت:

    کدوم وعده روحانی تحقق پیدا کرده که شما حالا گیر دادید به وزیرش؟؟؟؟علی الخصوص اون وعده ای گه گفت اوووووونچنان رونق اقتصادی ………..

  5. بی نام گفت:

    اگ وعده درست بود عجیب بود.

  6. f.r گفت:

    از زارعی بپرسید

دیدگاه شما