جمعه 14 تیر 1398 - 12:14

رفتار دکتر نمکی الگویی برای مدیران کشور + فیلم

این رفتار متواضعانه در قبال مردم قطعاً اثرات روانی مثبت و دلگرمی به مدیران جمهوری اسلامی را در پی دارد.

به گزارش بویرنیوز، همه ما به یاد داریم قضیه معروف «خودت بمال!»را، همانجاییکه مرد میانسالی در یکی از شهرهای ایران از هزینه سنگین فیزیوتراپی گلایه می‌کند، اما وزیر سابق بهداشت در پاسخ به گلایه این مرد می‌گوید که بهتر است خودش فیزیوتراپی کند و در ادامه توضیحاتی می‌دهد و با گفتن «خودت بمال» باعث خنده حضار می شود.

شاید سخن دکتر هاشمی به شوخی بود اما شوخی با مردی که مشخص است بار مشکلات آنچنان بر گرده اش سنگینی کرده که عزت نفس و غرور را کنار گذاشته و اینطور عاجزانه درخواستی دارد و بعد با این شوخی و استهزا و خنده جماعت حاضر روبرو میشود چندان در اخلاق و معرفت نمی گنجند.

در روزهای اخیر از وزیر جدید بهداشت رفتاری دیدیم که ۳۶۰ درجه با خودت بمال! دکتر هاشمی تفاوت داشت.

وزیر بهداشت در جریان بازدید از یکی از بیمارستان های کشور به بیماری برخورد کرد که بالشت زیر سر نداشت، این مسأله آنچنان وزیر را برآشفت که با لحن بسیار عصبانی با رئیس بیمارستان صحبت کرد، برای وزیر هیچ توجیهی قابل پذیرش نبود.

البته دکتر نمکی به این هم قانع نشد و با عذرخواهی از بیمار کم کاری پرسنل زیر مجموعه وزارتخانه اش را گردن گرفت.

 

او نکته ای ظریف را هم بیان کرد، همانجا که گفت با این کم کاری های جزئی و عدم رسیدگی به مردم چرا باید برای یک کشور هزینه ایجاد کرد؟

بدون شک این قبیل رفتارها با مردم و تواضع و احترام در قبال آنان، مردم را امیدوار به مسئولان کشور خواهد کرد، شاید اتفاق بزرگی رخ ندهد اما همینکه احترام و شأن افراد توسط مقامات بالا نگه داشته شود، خود اقدام ارزشمند و قابل توجهی است.

به گزارش بویرنیوز، مردم ایران نه خودخواه هستند و نه متوقع، آنها به پایین تر از حق خود راضی هستند، باید هم کم کاری برای این مردم شریف یک چالش بزرگ برای یک مجموعه باشد.

رفتار وزیر بهداشت یک الگو برای سایر مسئولان است، اگر ادعا داریم از جنس مردم و برای مردم هستید، بسم الله!، باید مردم را فهمید، درک کرد و با احترام تمام به دنبال برآوردن انتظارت به حقشان بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=305071
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ملک زاده گفت:

    البته لازم نبود فیلم بشه. ولی رفتارش خیلی عالی بود

  2. ناشناس گفت:

    یادمان نرود این گرانمایه استاد دکتر قاضی زاده هاشمی بود که جانب مردم را گرفت و عزت بیماررابهش بازگرداندودرآخرنیزتاوانش راداده است!
    اینها بدل است!
    ضمنا از سایت بویرنیوزنیزگله دارم باوجود اینکه از مشتریان این سایت هستم اما هیچگاه نظراتم به اجرا درنیامده اند!
    گویا نظراتم به مضاق مدیر محترم خوش نمی آید!!

  3. ناشناس گفت:

    کاش این فیلم ادامه داشت تا می دیدیم بیمارستان بالشت دارد یا نه
    . مردم حق دارند اما آیا همین مردمی که از حرکت این وزیر خوششان آمده آیا نسیت به خرد شدن شخصیت آن کارگری که گفت بالشت نداریم حساسیت ندارند آخه اون کارگر از کجا بیاره لطفا به چند بیمارستان سر یزنید من دیده ام که دانشجوی پزشکی را به زور شیفت میزارن بدون ریالی حق الزحمه

  4. ناشناس گفت:

    وقتی بیمارستان ورشکسته هست مدیر مجبور نیاز اساسی مردم که دارو و تجهیزات و غذا تامین کنه .

دیدگاه شما