چهارشنبه 12 تیر 1398 - 13:08

علیرضا بیرانوند در آستانه انتقال هیجان انگیز

اگر اتفاق خاصی نیفتد دروازه بان ملی پوش پرسپولیس تا ابتدای هفته آینده برای انتقال به فوتبال اروپا کارهای خود را نهایی خواهد کرد.

به گزارش  بویرنیوز به نقل از ایلنا، علیرضا بیرانوند که طی سه فصل اخیر نمایش درخشانی در فوتبال ایران در پرسپولیس و تیم ملی از خود به جا گذاشته، اکنون سودای حضور در فوتبال اروپا را در سر دارد و به نظر می‌رسد به نزدیکی این اتفاق رسیده است. موضوعی که باعث شده تا او علیرغم شروع تمرینات این تیم، همچنان در تلاش باشد این انتقال را نهایی کند.

بیرانوند که طی فصول اخیر صحبت‌هایی در خصوص حضور در فوتبال ترکیه، انگلیس، ژاپن، اسپانیا و … وجود داشته، اکنون گفته می‌شود با پیشنهاد یک تیم مطرح اروپایی مواجه شده و مراحل پایانی آن را پشت سر می‌گذارد.

با توجه به بند آزادسازی این بازیکن که باید مبلغ 500هزار دلار به باشگاه برای دریافت رضایتنامه واریز کند، مراحل این انتقال با کندی مواجه شده است اما این دروازه‌بان که رویای حضور در فوتبال اروپا را در سر دارد، به دنبال تحقق آن است و به همین دلیل نیز روز گذشته در تست ایفمارک حضور نیافت.

گفته می‌شود باشگاه کنونی که به بیرانوند پیشنهاد داده، حاضر شده مبلغ 500هزار دلاری رضایتنامه او را پرداخت کند و همچنین مبلغ قابل توجهی نیز برای این انتقال به او پیشنهاد شده است. در صورت توافق طرفین این انتقال طی روزهای آینده انجام خواهد شد و بیرانوند نیز با پرداخت مبلغ رضایتنامه‌اش به عنوان بازیکن آزاد راهی این تیم خواهد شد.

این تیم در فصل آینده لیگ اروپا جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست آورده و در صورت نهایی شدن یک چالش جالب توجه پیش روی این گلر ایرانی خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=305001
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما