چاپ این برگه

روایت وزیر اطلاعات احمدی‌نژاد از پروژه آمریکایی برای نفوذ در شورای نگهبان و نیروهای مسلح

وزیر اسبق اطلاعات گفت: تنها ۲۰ درصد مشکلات اقتصادی کشور مربوط به تحریم‌ها است.

به گزارش بویرنیوز، حجت الاسلام حیدر مصلحی پیش از ظهر سه شنبه در نشست حوزه های علمیه استان تهران در دماوند طی سخنانی گفت: ۱۴ میلیون مقاله توسط دانشگاهیان آمریکا وجود دارد که درباره آمریکا در حال افول وسقوط است.

وی افزود: اکثر این مقالات علت افول و سقوط آمریکا را انقلاب اسلامی می‌دانند، صحبت‌های ترامپ را رصد کنید، می‌بینید فروپاشی اقتصادی را مطرح می‌کند.

وزیر اسبق اطلاعات گفت: انقلاب اسلامی ۱۷ هزار شهید ترور داده و در عرصه‌های مختلف هزینه پرداخته است، تا امروز به این قدرت و صلابت رسیده است.

وی گفت: دشمن برای امسال طراحی فتنه دارد، گروه‌هایی در آمریکا در این رابطه فعال هستند ودر بحث نفوذ کار می‌کنند، دستور کار این گروه‌ها اقتصاد، نیروهای مسلح، اختیارات رهبری، شورای نگهبان و… است.

مصلحی اضافه کرد: صهیونیست‌ها و تعدادی از سفارتخانه‌ها در کشور ما نیز در زمینه نفوذ فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۲۰ درصد مشکلات اقتصادی مربوط به تحریم‌ها است، گفت: ۸۰ درصد بقیه دلیل مشکلات مدیریتی است، چرا اجناس مثل هزاران خودرو قاچاق می‌شود، امامواد اولیه کارخانه‌ها قاچاق نمی‌شود.

مصلحی با تشریح برنامه‌های دشمن در حال حاضر گفت: دشمن با تقسیم کار بین آمریکا و اروپا از برجام خارج شد، تا با ایجاد جو روانی قیمت دلار سر به فلک بکشد و با تورم ایجاد نارضایتی عمومی و از طریق آن کل نظام را دچار چالش کند.مهر