پنجشنبه 6 تیر 1398 - 14:42

پیدا شدن جسد غرق شده جوان یاسوجی پس از 22 روز(+عکس)

فرماندار شهرستان دنا از پیدا شدن جسد مرد غرق شده پاتاوه ای در رودخانه بشار پس از سه هفته خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، «علی یار علی پور» در این باره اظهار داشت: تا کنون عملیات جستجوی مرد 29 ساله اهل روستای “بادمگان” از توابع بخش پاتاوه شهرستان دنا در رودخانه بشار ادامه داشت.

وی اظهارکرد: پس از تلاش حدود سه هفته ای تیم غواصی آتش نشانی و نیروهای هلال احمر و سپاه و نیروهای مردمی در این مدت ظهر امروز بعد از 22 روز جسد این مرد پاتاوه ای پیدا شد.

فرماندار شهرستان دنا اضافه کرد: طبق مصوبه کمدیریت بحران استان و شورای تامین استان پس از انفجار در محدوده ای که احتمال می رفت جسد گیر کرده باشد از سوی سپاه فتح استان انفجار صورت گرفت که پس از انفجار جسد این مرد 29 ساله پیدا شد.

به گزارش ایسنا، روز چهارشنبه، ۱۵ خرداد ماه 98 حوالی ساعت ۱۲ ظهر دو نفر از اهالی روستای “بادمگان” بخش پاتاوه از توابع شهرستان دنا در حاشیه رودخانه بشار محدوده روستای “شترخون” غرق شدند که بلافاصله یک نفر توسط نیروهای محلی نجات داده شد اما یک مرد متاهل ۲۹ ساله به نام”حسن دادگر” غرق شد که امروز جسد این مرد متاهل پیدا شد.

به گزارش بویرنیوز، ستاد مدیریت بحران نیز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد :

انالله و انا الیه راجعون

پس از ۲۲ روز درد، رنج و چشم انتظاری خانواده های دادگر   تلاش همه جانبه نیروهای مردمی و دولتی ، امروز ۶ تیرماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه جسد مرحوم سید حسن دادگر جوان ۲۸ ساله ای که در روز عید فطر در رودخانه بشار – منطقه شترخوان پاتاوه- غرق شده بود ، پیدا شد.

اداره کل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=304663
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احمدی گفت:

    خدا بیامرش

دیدگاه شما