چهارشنبه 5 تیر 1398 - 11:53

رقم پیشنهادی پرسپولیس به مربی یونانی فاش شد+ عکس

سایت enikos یونان با انتشار گزارشی نوشت که پرسپولیسی‌ها برای جذب لمونیس پیشنهاد نیم میلیون یورویی ارائه دادند.

به گزارش بویرنیوز، مدیران باشگاه پرسپولیس پس از قطع همکاری برانکو به دنبال جذب مربی جدیدی هستند و احتمال دارد از بین ماسیمو کاررا و تاکیس لمونیس، یک نفر را به عنوان سرمربی جدید معرفی کنند.

لمونیس ۵۹ ساله یونانی است و سابقه مربیگری در تیم‌های المپیاکوس، لوادیاکوس، الرائد عربستان، پانینیوس و … را دارد و در آسیا نیز کار کرده است.

لمونیس که دیروز (سه شنبه) با سرخپوشان مذاکره کرد، به احتمال زیاد سرمربی پرسپولیس و جایگزین برانکو خواهد شد، زیرا کارنامه به نسبت خوبی دارد و رقم دریافتی آن هم پایین است.

ساعتی پیش سایت enikos یونان با انتشار گزارشی نوشت: تیم بعدی که به احتمال زیاد لمونیس در آن فعالیت می‌کند، پرسپولیس ایران است. این تیم در کشورش قهرمانی‌های زیادی دارد و اکنون لمونیس با مدیران پرسپولیس در ارتباط است.

این رسانه ادامه داد: این مربی که سابقه حضور در آسیا و الرائد را دارد از پرسپولیسی‌ها پیشنهاد ۵۰۰ هزار یورویی دریافت کرده و لمونیس نیز دوست دارد تا خارج از یونان فعالیت کند. پرسپولیس در لیگ ایران ۳ قهرمانی پی در پی دارد و افتخارات زیادی را بدست آورده است.

مدیران پرسپولیس پس از مذاکره در استانبول وارد تهران شدند و قرار است با وزیر ورزش و جوانان دیدار کنند و سپس با بررسی تمام جوانب، جانشین برانکو را انتخاب کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=304604
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما