چاپ این برگه

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تغییر میکند/سرقفلی معاونت توسعه به نام یک شهرستان!

به زودی و با حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، جلال پوران فرد  بعنوان معاون جدید توسعه و مدیریت منابع (معاونت پشتیبانی) منصوب می شود.

به گزارش اختصاصی بویـرنیـوز، دکتر یزدانپناه به زودی جلال پروان فرد؛ مدیر فعلی اورژانس 115 استان را جایگزین محمد غلام نژاد در معاونت توسعه و مدیریت منابع می کند.

اواخر اردیبهشت 97 بود که امین بابویی با حکم ایلامی به معاونت پشتیبانی علوم پزشکی رسید و سکان را از دست استوار که پیش از او عهده دار این مسئولیت بود و ناتوانی اش در برگزرای آزمون استخدامی این دانشگاه موجب بروز تنش ها و چالش های جدی شده بود، گرفت.

طولی نکشید که ادامه حواشی تازه پیرامون معاون جدید پس از حدود 7 ماه ایلامی را مجبور به تغییر بابویی کرد و این بار غلام نژاد سکان دارد معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را عهده دار شد.

به گزارش بویرنیوز، حالا و پس از 8 ماه غلام نژاد نیز باید از سمت خود خداحافظی کند تا همچنان قصه تغییرات پر سر و صدا در معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه دار باشد.

دانشگاه علوم پزشکی به واسطه همین کوتاهی عمر مدیریت ها و تغییرات مکرر در سالهای اخیر دچار چالش های جدی و خلاء های مشهودی شده است و تغییرات مکرر آن نه تنها به توسعه و پیشرفت امورات دانشگاه کمک نکرده بلکه عاملی برای بروز حواشی و چالش های متعدد هم شده است.

این کوتاهی عمر مدیریت ها و تغییرات مکرر در بزرگترین مجموعه دانشگاهی و سلامت استان قطعاً نگاه خوشبینانه ای را به پنجره توسعه و اصلاح امور باز نمی کند.

از طرفی از زمان ریاست دکتر چمن تا کنون این معاونت تنها به یک شهرستان خاص اختصاص داده شده است، نکته ای که قابل تامل است و برای برخی ها جالب است بدانند در این معاونت کدام مزیت ها و اختیارات سبب سپردن کلید آن تنها به افراد معین شده از یک شهرستان می شود؟!