شنبه 1 تیر 1398 - 20:36

افزایش سرعت خدمات رسانی به بویراحمد و دنا + جزئیات

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی یاسوج را یکی از مهاجرپذیرترین شهرهای ایران عنوان کرد و گفت: سرعت خدمات رسانی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد با هدف کاهش مهاجرت افزایش می‌یابد.

به گزارش بویرنیوز، غلام محمد زارعی در بازدید از مناطق سپیدار ، جلیل و بابکان اظهار داشت: بدون شک ایجاد زیرساخت‌های عمرانی -رفاهی و همچنین توجه به رونق تولید و اشتغال در روستاها سبب کاهش مهاجرت و حتی مهاجرت معکوس می‌شود.

وی خدمات رسانی به روستاهای دو شهرستان بویراحمد در حوزه‌های مختلف از جمله عمران ر وستایی و راهسازی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: پروژه تعریض جاده «یاسوج – سپیدار-دهدشت» تا پایان تابستان امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

زارعی با تشریح پروژه‌های در دست اجرای روستاهای سپیدار بویراحمد از جمله عملیات  بهسازی و آسفالت جاده‌های روستایی و معابر ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده عملیات بهسازی روستاها مجدد از سر گرفته شده و عملیات پروژه روستای امیراباد بابکان به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی آسفالت معابر روستای باغچه جلیل آغاز شده است، بیان کرد: معتقد هستیم که روز به روز شرایط زندگی و خدمات رسانی به مناطق روستایی شدت بیشتری پیدا می‌کند که در واقع می‌تواند یک مشوق برای مهاجرت معکوس و جلوگیری از حاشیه نشینی و ایجاد اشتغال پایدار باشد.

زارعی اضافه کرد: در بازدید امروز معلوم شد که  فعالیت در روستاهای سپیدار به‌خوبی پیش می‌رود و همچنین تعریض محور یاسوج- سپیدار جلیل – دهدشت در دستور کارقرار گرفته و امیدواریم تا آخر تابستان شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص سایر مسایل این حوزه جمع بندی‌هایی صورت گرفت که یکی از خواسته‌های بحق مردم سپیدار جلیل و بابکان  تبدیل این مناطق به بخش بود که در این زمینه کارهایی صورت گرفته است.

زارعی خاطرنشان کرد: مقدمات تبدیل قطعی  دهستان به بخش در حال انجام است که  امیدواریم در آبنده‌ای نزدیک بخشداری سپیدار را در برنامه داشته باشیم./تسنیم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=304364
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خوش بحال سفیدار

دیدگاه شما