جمعه 31 خرداد 1398 - 21:29

درخواست تعدادی از شرکت کنندگان آزمون شرکتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از دکتر یزدانپناه

تعدادی از شرکت کننده های آزمون شرکتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پیام هایی‌ از بی توجهی به وعده های هیئت رئیسه سابق، اعتراض کردند.

به گزارش بویرنیوز؛ ۱۵ نفر از نفرات برتر آزمون شرکتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از اجحاف در حق خود گفتند و خواستار بررسی بیشتر از جانب دکتر یزدانپناه شدند.

این افراد مدعی هستند هیئت رئیسه سابق پس از جذب تعدادی از نیروهای شرکتی به آنها نیز وعده استخدام داده اند و این مسأله را در هئیت رئیسه نیز طرح و موافقت آن اخذ شده اما در نهایت در این مرحله نیز اتفاق دیگری رخ داده است.

بخشی از خواسته این افراد عیناً در ادامه آمده است:

ما ۱۵ نفر هستیم که در آزمون نیروهای شرکتی سال ۹۷ رتبه اول رو کسب کردیم و در مصاحبه رد شدیم، اسفند ماه گذشته با مدیریت دکتر ایلامی یک لیست ۳۵ نفره شامل ۱۵ نفر اول آزمون کتبی و ۲۰ نفر از نمرات بالا تشکیل شد و قرار بر جذب هر ۳۵ نفر یا نفرات برتر شد.

از آن زمان تا حدود یک ماه پیش دکتر ایلامی قول بر جذب ما داده بود که یکدفعه مدیر عوض شد و دکتر یزدانپناه بر کرسی ریاست نشست، رئیس جدید به ما اعتماد دادند که جلسه ای برگزار و ۱۵ نفر که نفرات برتر هستن رو جذب میکنند. روز یکشنبه جلسه برگزار شده و در کمال ناباوری دیدیم که متاسفانه از این لیست ۳۵ نفره هم مجددا ۱۵ نفری انتخاب شدن که نصفشون نفرات اول نبودن و الان ما هفت نفریم که همگی نفرات اول آزمونیم ولی باز هم تأیید نشدیم، مسئولین دانشگاه هم تفاسیری در پاسخ میارن که برای خودشون هم قابل هضم نیست.

وقتی که دکتر ایلامی با تایید هیئت رئیسه، قرار بوده نفرات اول رو جذب کنه، چرا با آمدن مدیر جدید ما باید فدا بشیم و قوانین من درآوردی شون که هیچگونه سندیتی نداره، روی ما اجرا کنن؟

برخی دیگر نوشتند:

ما خواستار حذف اختلاف 3 نمره هستیم .و در صورت تغییر نکردن این لیست موارد نقض این لیست رو با جزییات منتشر خواهیم کرد

مدیران قبلی بعد کلی جلسات پیاپی و وقت انرژی تصمیم به گرفتن لیست 35 نمره گرفتن الان مدیران جدید براحتی بدون توجه به اینکه هیئت رئیسه که متشکل از (اقای دکتر یزدان پناه رئیس , دکتر غلام نژاد رئیس توسعه منابع انسانی, اقای عباسی حراست, اقای رضوی گزینش, اقای خلق نیک معاون منابع انسانی اقای علیپور رئیس بازرسی علوم پزشکی )که جز دونفراولی که الان اومدن تو هیئت رئیسه بقیه در جلسات قبلی حضور داشتن و همگی طی یه صورتجلسه ای که به امضا همگی رسیده این لیست 35 نفره رو امضا کردن و متعهد شدن که این افراد رو جذب کنند.

به گزارش بویرنیوز، حالا باید منتظر ماند پاسخ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و رئیس جدید این دانشگاه که اتفاقاً یکی از سیاست های عمده اش نیز برخورد با حق خوری ها و تخلفات است، چه خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=304305
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پارتی بازی گفت:

    اگر پارتی نداریت ختون خسته نکنیت هیچ منش نی علوم پزشکی بی صحابه

  2. ساسان گفت:

    سلام همیشه اونهایی که نمره بالا میارند مظلوم واقع میشند خیلیا بدون آزمون استخدام شدند (با پارتی بازی) اینهایی که نمره آوردن چطور استخدام‌ ن نمی کنند

  3. ناشناس گفت:

    عزیزان شما پارتی و رابطه ندارین وگر نه الک نمیکردن شما که نفر اول هستین گزینش هم که ثوری بود پس فایده نداره چون عدالتی نیست که حق شما رابگیرن

  4. ناشناس گفت:

    من که ازمون ندادم اما اگر پیش نماینده هاتون نامه بیارین حتما جذب میشین چون استان فقط پارتی بازیه نه لیاقت و شایستگی

  5. م ر گفت:

    با عرض سلام خدمت کاارکنان سایت تحلیلی بویر نیوز والا این افراد مثل اینکه اولش ردشدن وبعدا بهشون قول دادن ولی ما بدبختا تو همه مراحل نفراول بودیم هم علمی هم مصاحبه ولی به ماهی قول امروز وفردا دادن ونیروهای بیمارستانو به کارگرفتن وبعدازگذشت یک سال وخورده ای ما نیروهای بهداشت همچنان منتظر یم اگه میشه لطف کنید از طرف ماهم بادکتر یزدان پناه یه جصاحبه داشته باشید به ما که اجازه ملاقات نمیدن حدااقل از طریق شما بفهمیم تکلیفمون چیه ممنون میشیم این لطف بکنید.

  6. محمد گفت:

    بروید پیش ایلامی حقتون رو بگیرید مگه یزدانپناه بدهکار شما هست
    یه ازمونی برگزار شد حالا با پارتی یا بی پارتی تعدادی را انتخاب کردند الان یزدانپناه چکار کنه
    شما جای یزدانپناه بودید چه میکردید؟؟
    برای خودتان دردسر درست میکردید؟؟؟

  7. ناشناس گفت:

    همیشه شفاهی و تو سایتها ادعا و حرف زیاده ولی وقتی پای مستندات و مدرک به میان میاد خیلی حرفا درست در نمیاد و گرنه مراکز متعددی برا پی گیری و شکایت هست چرا از راه قانونی پی گیری نمی کنید حتی اگر اجحاف و تقلب زیاد باشه ازمون را باطل می کنند

دیدگاه شما