پنجشنبه 30 خرداد 1398 - 12:08

پاسره خبر داد: تصفیه خانه بزرگ آب سرفاریاب در یک قدمی افتتاح

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه مسئولان استانی در جریان بازدید خود از مناطق مختلف شهرستان های کهگیلویه، از نزدیک از روند اجرای عملیات تصفیه خانه آب سرفاریاب آگاه شد.

به گزارش بویرنیوز، فیض اله پاسره در این بازدید اظهار داشت: کیفیت نامطلوب ظاهر آب سرفاریاب به رغم کیفیت خوب شیمیایی و میکروبی آن، موجب نارضایتی جدی مردم شده بود.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان گفت: پروژه آب سرفاریاب را از سال ۹۶ شروع کردیم و قرار بود این پروژه در پایان ۹۷ به بهره‌برداری برسد که به واسطه تشدید تحریم ها و بروز مشکلاتی برای تأمین تجهیزات، از موعد پیش بینی شده عبور شد.

پاسره ادامه داد: اگرچه اصرارهایی برای افتتاح زودتر از موعد داشتیم اما معتقدم بودم باید کار با کیفیت و شایسته برای مردم انجام شود تا برای همیشه این منطقه ماندگار باشد، به همین دلیل با وجود همه فشارها و نقدها اجازه کار بی کیفیت را ندادم.

سرپرست آبفای شهری استان افزود: تاکنون حدود ۶ میلیارد تومان برای اجرای تصفیه خانه بزرگ آب سرفاریاب هزینه شده است.

پاسره خاطر نشان کرد: این تصفیه خانه دارای واحد‌ها و فرایند های پیش ته نشینی، اختلاط سریع، لخته سازی، ته نشینی نهایی، فیلتر‌های تحت فشار، میکرو فیلتر و سیستم های منعقد کننده است و با بالاترین استانداردها آبی با کیفیت فوق العاده هم از نظر ظاهری و هم میکروبی و شیمیایی را برای جمعیت قریب به ۵۰۰۰ نفر را تأمین می‌کند.

بر پایه این گزارش، این پروژه طی دو هفته آینده با تکمیل برخی جزئیات به بهره برداری می‌رسد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=304182
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. روستا گفت:

    جنا ب رئیس محترم آب وفاضلاب روستایی
    اگه لوله اصلی آب در خیابان اصلی به آدرس روستای نرگاه خیابان مشایخ 1 دچار ترکیدگی شده باشه چه کاری باید انجام دهیم،چون آب زیادی داره هدر میره .
    لطفا راهنمایی بفرمایید.

دیدگاه شما