پنجشنبه 30 خرداد 1398 - 10:43

سفر متفاوت دکتر کلانتری به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد/مردمی و خستگی ناپذیر برازنده استاندار جدید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت و دیشموک با برای سفر اول خود در استان انتخاب کرد.

به گزارش بویرنیوز، دکتر حسین کلانتری مناطق محروم شهرستان کهگیلویه را برای سفر نخست خود در استان انتخاب کرد.

او محور حادثه خیز و پر پیچ و خم یاسوج -سرفاریاب و آب حیات به سمت دهدشت را انتخاب کرد، محوری که همین روزها یک خانواده ۸ نفره را به کام مرگ کشاند و مدام خبرهای ناخوش از آن مخابره میشود.

دکتر کلانتری در چند نقطه توقف کرد و به بررسی راه برون رفت این محور از مشکلات فعلی پرداخت.

او با ابراز تأسف از اتفاقات این محور، دستور جدی هم برای ایمن سازی بیشتر و البته جانمایی تابلوهای هشدار دهنده مشخص تر و در ثانی تعریض این جاده را صادر کرد.

دکتر کلانتری برخلاف استانداران قبل نگاه خشک ندارد، او بدون برنامه قبلی در مسیر خود از چند پروژه عمرانی مهم برای مردم منطقه بازدید داشت، یکی از بازدید های بدون برنامه او، سرکشی از تصفیه خانه بزرگ آب سرفاریاب بود.

مردم شهر سرفاریاب دائماً از وضع آب خود و گلالود شدن آب گلایه مند و ناراضی بودند، حالا با اجرای این پروژه قرار است آب سالم از همه نظر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در این منطقه برسد.

دکتر فیض اله پاسره با اعلام پایان پروژه در هفته های آتی به استاندار گفت: در تصفیه خانه آب سرفاریاب، به روز ترین تجهیزات فنی و بهترین سیستم تصفیه آب استفاده شده و دلیل طولانی شدن پروژه نیز اصرار بر انجام کار با کیفیت و درخور شأن مردم بوده است.

استاندار در ادامه بازدید از شهر دهدشت را داشت، او در این بازدید ها که تا پاسی از شب هم ادامه داشت به بررسی کمبود و کاستی های عمرانی و اجتماعی پرداخت.

خستگی ناپذیری و مردمی بودن برازنده کلانتری!

نحوه حضور کلانتری در میان مردم و بازدید او از پروژه ها چند تفاوت مهم با دیگر استانداران داشت به نحوی که ستایش مردم و البته تعجب مدیران را در پی داشت.

کلانتری استانداری نیست که از پشت شیشه های دودی به بررسی بپردازد، او دیروز در چند نقطه و در محورهای سخت گذر از خودرو پیاده شد و به بررسی جزئی ترین اقدامات در حال اجرا در پروژه ها پرداخت.

دکتر حسین کلانتری در بازدیدهایش هرجا مردم را می‌دید با خوشرویی وصف نشدنی توقف میکرد و به گفت و گو با آنها می‌پرداخت، این خصوصیتی است که مردم این مناطق میگفتند برایشان غریب است!

کلانتری از مردم گریزان نیست و برخلاف سابق که استانداران درمیان حلقه محافظان و مدیران، سوار بر خودرو از میان جمعیت مردم بی اعتنا میگذشتند، زمانی را به صحبت و درد و دل با مردم میگذارد.

او همانطور که در سخنانش هم گفت به واقع مردم استان را برادر و خواهر واقعی خودش میداند، مهربانی او برای همه است و برای زن و مرد این دیار احترام زیادی قائل است.

به گزارش بویرنیوز، مردم این  سفر مناطق با خود زمزمه می‌کنند «استاندار جدید با رفتارش نشان داد او نه تنها در گفتار که در عمل فردی خستگی‌ناپذیر و مردمی است و امیدواریم با حضور این مدیر جدید تغییر و تحول را در عمل ببینیم»

گزارش تصویری کامل و بخش دوم سفر به زودی…

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=304162
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فرزاد گفت:

    باسلام اگه مرد عمله وهدفش خدمت است وراست میگه یه روز در هفته را حتی اگه شده باشه جمعه هم باشد را اختصاص بده به ملاقات عمومی البته نه این که وقت عمومی بزاره ولی بزنه بیرون بگن بروید پیش معاونان. شعار نده . دنبال خدمت باشه . محرومین را دریابه … واین که اخرین روز مشخص نشه که مثل خیلی ها فقط شعار میداده و زیر خاکی عمل میکرده . جوجه رااخر پتییز میشمارن انشالا که دراخر کار سربلند باشه.

دیدگاه شما