چاپ این برگه

مدیرعامل پرسپولیس در جمع هواداران معترض: تهدید می‌کنند که خودت و خانواده‌ات را آتش می‌زنیم!/ نه در کما بودم و نه در کمد

ما قبلا از اعتبارات سال آینده چند حرکت انجام دادیم. من خودم را از نظر قانونی با مشکلاتی روبه‌رو کردم و یک روز می‌گویند ایرج عرب را گرفتند و آن موقع کسی نمی‌گوید که عرب چه کارهایی انجام داده است.

بعد از سه روز در نهایت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به میان هواداران معترض این تیم آمد و لحظاتی برای آنها به صحبت پرداخت.

به گزارش بویرنیوز، برخی هواداران پرسپولیس که از رفتن برانکو ایوانکوویچ ناراحت هستند و ترک نیمکت این تیم توسط سرمربی کروات را کوتاهی هیئت مدیره می‌دانند، امروز (چهارشنبه) هم مانند روزهای گذشته مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند. پس از تجمعی که امروز مقابل باشگاه پرسپولیس شکل گرفت، ایرج عرب به‌عنوان مدیرعامل باشگاه برای صحبت کردن میان هواداران آمد و صحبت‌هایی را با آنها انجام داد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در بخشی از صحبت‌های خود درباره رفتن برانکو ایوانکوویچ گفت: رفتن برانکو برای من هم یک شوک بود. در این چند وقت زندگی خود من هم مختل شده و شماره مرا در فضای مجازی پخش کرده و فحش و ناسزا به من گفته‌اند. این مسائل در شأن باشگاه بزرگی چون پرسپولیس نیست.

وی افزود: ما تمام این مسائل را تحمل کرده‌ایم، اما وقتی فحش ناموسی می‌دهند، تهدید می‌کنند که خودت و خانواده‌ات را آتش می‌زنیم، چه کنیم؟ ما بازهم این مسائل را تحمل می‌کنیم، چون شرایط باشگاه اکنون خاص است. با این حال توجه کنید که ما قهرمانی در لیگ، جام حذفی و سوپرجام را کسب کرده‌ایم و در اوج قرار داریم.

عرب با بیان اینکه مشکلات باشگاه باید حل شود خطاب به هواداران تأکید کرد: با آنهایی که مشکل مالی داشتند، صحبت کردیم تا مشکلات را حل کنیم. با بازیکنان هم در حال مذاکره هستیم. شما اجازه بدهید که باشگاه کارش را انجام بدهد. ما مشکل مالی آقای برانکو را هم حل کرده بودیم و اگر نشد بماند، خودش این‌طور تصمیم گرفت. به براکو اعلام کردیم که «با شما قرارداد داریم و راضی نیستیم که بروید». حتی نامه‌ای که به او ارسال کردیم که این نامه را داریم و به او گفتیم پول حاضر است. ما روز گذشته می‌خواستیم قراردادی امضا کنیم، اما با این تجمع‌ها شرایط خراب می‌شود، چون نه مسئولان مالی باشگاه جرأت داشتند به باشگاه بیایند که به بازیکن چک بدهیم و نه شرایط مناسب بود. اجازه بدهید باشگاه کارش را انجام بدهد.

وی با گلایه از برخی هواداران ادامه داد: چرا به ما تهمت می‌زنید؟ باید مدیران امین شما و شما هواداران هم امین مدیران باشید. یک مقدار در این مسائل آرام باشید و چیزی که به باشگاه ضربه می‌زند، تهمت‌هایی است که زده می‌شود و در فضای مجازی پخش می‌شود. نباید به پرسپولیس خیانت شود و این‌طور نیست که مدیران برای تأمین پول تلاش نکنند و همه در حال تلاش هستند. ما باید در اقدام بعدی سرمربی فصل آینده را مشخص کنیم و بازیکنان مورد نیاز را جذب کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من نه در کما بودم و نه در کمد، بلکه همگی در حال تلاش هستیم. به جای این کارها آرام باشید و فرصت بدهید باشگاه و هیئت مدیره کار خودشان را پیش ببرند. کاری نکنید، ماجراهای بعدی در باشگاه تحت‌الشعاع قرار بگیرد. صحبت‌های هواداری لطیف و پاک است، به جز صحبت‌هایی که پاک نیستند.

عرب خاطرنشان کرد: با تجمع‌ها نباید به این مسئله نادرست دامن بزنیم و این مسائل موفقیتی را به دنبال ندارد. اینها جریاناتی متفرقه است و افرادی هستند که به این مسائل دامن می‌زنند و هدف‌شان کمک به پرسپولیس نیست. آنها می‌خواهند به تیم ما ضربه زده و آن را زمین بزنند. ما باید هوشیار باشیم.

وی سپس با اشاره به مکاتباتی که در جدایی برانکو و رفتن این مربی به الاهلی عربستان انجام شده است اشاره کرد و اظهار داشت: نامه‌ای به باشگاه الاهلی زدیم که پاسخ نامه اول نیامد، اما امروز دوباره نامه دوم را به باشگاه الاهلی ارسال کردیم.

پس از این صحبت‌های عرب، برخی هواداران اعلام کردند که آنها این هئیت مدیره را نمی‌خواهند و آنها باید استعفا بدهند که مدیرعامل پرسپولیس پاسخ داد: شما دارید در مورد هیئت مدیره و باشگاهی صحبت می‌کنید که نتیجه گرفته است، نه باشگاهی که تیمش در پایین جدول باشد. این کارنامه باشگاه است. در مورد برانکو هم صحبت‌های لازم را انجام دادیم و باشگاه پرسپولیس هم دولتی است و هیئت مدیره آن دولتی است.

در ادامه این صحبت‌ها هواداران نسبت به عرب معترض شدند و اعلام کردند که پرسپولیس مردمی است و با پول مردم اداره می‌شود که عرب گفت: اتفاقاً ما شماره حسابی به هواداران اعلام کردیم که به باشگاه کمک کنند، اما هرچقدر این حساب را چک کردیم، هیچ پولی واریز نشد. اسناد و گردش مالی هم موجود است.

عرب پس از انجام این صحبت‌ها جمع هواداران معترض پرسپولیس را ترک کرد که هواداران باز هم علیه هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه شعار داده و خواستار استعفای آنها شدند.