چهارشنبه 29 خرداد 1398 - 8:38

پیدا کردن همسر مناسب با استفاده از قانون جذب

بویرنیوز- قانون جذب همسر

امروز می خواهیم باهم نگاهی به روند جذب همسر بیاندازیم و این که چطور می توان همسری ایده‌ال را جذب کرد. هنگامی که یاد می گیرید که شاد باشید، متوجه می شوید که بر اساس قانون جذب تمام چیزهایی که جذب می کنید به احساسات و افکار شما وابسته است، به دنبال چیزهایی میگردید که باتوجه به آنها حس خود را خوب نگه دارید.

تا این جا همه چیز خوب پیش میرود ولی هنگامی که نگران پیدا کردن همسر می شوید یا دائم فکر می کنید که از کجا قرار است همسر ایده‌ال پیدا شود و بدتر از همه ،دائم فکر می کنید که زمان ازدواج من دارد می گذرد این نگرانی شما سبب پیدا نکردن جفت ایده آلتان ميشود .

درصورتی که دنبال پیدا کردن همسر ایده‌ال هستید یا بدون همسر هستید یک وظیفه دارید. باید افکاری در خصوص رابطه ی خود داشته باشید که به شما حس خوبی بدهد. درصورتی که ارتعاش دیر شدن و نگرانی ساطع می کنید شما درها را براي ورود همسر ایده‌ال بسته اید. همسر ایده‌ال شما قرار نیست افریده شود. او هست و او هم در انتظار شماست شما تنها باید به دعوت او جواب بدهید. چگونه؟ بااحساس خوب.

حال باید چه کار کنیم؟

خيلي این سؤال را می شنوم. الآن می خواهم کامل ترین جواب را به آن بدهم.

۱- همین حالا ناراحتي تان را به جهت نداشتن همسر ایده‌ال کاهش دهید. اصلا به آن فکر نکنید. چگونه؟

 

به چیزهای زيبايي که دارید فکر کنید. مغز در هر زمان تنها به یک چیز می تواند توجه کند. اینگونه با بارش افکار مثبت فرصت به افکار منفی را نخواهید داد.

 

۲- از زندگی فعلی تان بيش ترین لذت ممکن را ببرید. لذت بردن سبب جذب لذت بیش تر ميشود . به قول مولانا:

خوش باش که هر که راز داند/ داند که خوشی، خوشی کشاند

 

۳- فهرستی از چیزهای خوب تهیه کنید، و به تحسین خود بپردازید. این کار اعتماد به نفس شما را افزایش خواهد داد. اعتماد به نفس بیس هر کاری است. درصورتی که آن را ندارید انتظار زيادي از اتفاقات زندگی نداشته باشید.

 

قانون جذب همسر مناسب

 

4- بر روی چیزهای مثبت تمرکز کنید تغيير افکار بد به خوب با قانون جذب در ایجاد ارتعاش مثبت و قدرتمند بسیار خوب پاسخ مي دهد. تمام افکار منفی خود را آزاد کنید. به عنوان مثال:« نمی شود کسی را پیدا کرد،»« به چه دلیل نمی بینند من چه قدر خوب هستم؟» و« هیچ شخصی مرا دوست نخواهد داشت.» شما خصوصیت های خوب زيادي دارید که این ویژگی ها می توانند عشق و توجه هر کسی را بخود جذب کنند.

 

سایرین متوجه خواهند شد و قدرتان را خواهند دانست. اطراف شما عشق وجود دارد . آن را به خودتان دعوت کنید. زمانی که آن را بپذیرید و بر چیزهای مثبت تمرکز کنید، ارتعاش خود را تغيير می دهید و در را بر روی قانون جذب ازدواج باز می کنید. بدین ترتیب همسر رویایی را بسوی خود فرا می خوانید و وی را به دست می آورید.

 

5- عشق را ابتدا در خودتان تجربه کنید توجه کنید چشم پوشی از آن چه سایرین در خصوص شما فکر ميکنند ، این که چه فرد خوبی هستید یا این که چه قدر دوستداشتنی هستید! در واقع نیازی نیست فرد دیگری شما را دوست داشته باشد کافیست شما خودتان خود را دوست داشته باشید. این مبنای قانون جذب و ازدواج است.

 

عشق بخود آن قدر به شما اعتماد به نفس ميدهد که نتيجه فوق العاده ای را براي شما بهمراه خواهد داشت. نتيجه آن جذب عشق دیگران است. نمی توان در در برابر اعتماد به نفس و عزت نفس عالی و قوت گرفته در شما مقاومت کرد و خواه ناخواه دیگران به شما جذب خواهند شد.

 

6- قدردان تضاد باشید و اجازه دهید قانون جذب ازدواج کار خود را بکند ابتدا بابت آنچه که هستید و چیزهایی که دارید شاد باشید. شما سفارش خود را ارسال نموده اید ، اینک ديگر چیزهایی که می خواهید را فراموش کنید و در لحظه شاد باشید. یعنی با وجود فاصله ای که اینک بین شما و آنچه که خواهانش هستید است شاد باشید، درصورتی که بتوانید در لحظه شاد باشید، چیزهایی که می خواهید به زندگی شما راه خواهند یافت، من جمله شخصی که دوست دارید.

 

7- اجازه دهید فرد برود. قانون جذب ازدواج براي شما برنامه دارد. این یکی از دشوارترین مرحله های جذب همسر از طريق قانون جذب است. شما خوب ميدانيد که آن فرد را می خواهید، ولی اکنون به شما ميگويند که باید بگذارید برود. وی به درد شما نمی خورد. مسخره است، نه؟ ولی قانون جذب ازدواج تنها زمانی پاسخ ميدهد که در صورت نبودن با فرد موردنظر هم مشکلی نداشته باشید. تا زمانی که چنين نباشید، بخشی از شما مقاومت ميکند و اجازه نمی دهد به خواسته خود برسید.

 

بدین ترتیب بر اساس قانون جذب عشق، تا زمانی که با نبود او راحت نباشید، نمی توانید رابطۀ مورد نظرتان را با وی داشته باشید. می دانم که راحت نیست. می دانم چه قدر دشوار است. به همین علت است که هنگامی که با قانون جذب کار می کنیم، بهترین کار این است که بگوییم،« من فرد x یا چیزی بهتر را می خواهم» یا« من می خواهم با فرد x یا شخصی بهتر در ارتباط باشم.» ولی درصورتی که بتوانید فرد بهتری داشته باشید، چه؟ درصورتی که بتوانید با شخصی باشید که نمی خواهد یک روزش را بدون شما بگذراند، چطور؟

 

از دیدگاه قانون جذب، جذب یک همسر رویایی یا نیمه گمشده به این بستگی دارد که خود شما حقیقتاً چه کسی هستید.

 

لازم است که شما اول عاشق و دل بسته شخصیت واقعی خودتان( کسی که اکنون هستید) باشید و از چیزی که هستید شادمان بوده و به خودتان افتخار کنید، در این صورت است که همسری که از هر جهت مناسب و موردپسند شماست بسوی شما جذب خواهد شد، به این علل که انرژی شما و انرژی او هر دو در یک امتداد حرکت ميکنند . همسر موردنظر شما چه بسا به دنبال شخصی خوشحال، دارای اعتماد به نفس، بامحبت، علاقمند به زندگی، بامزه، دوستداشتنی و… است و هر چه قدر شما زمان بیشتری را صرف بهبود این خصوصیات کنید( چه بسا قبل از دیدن او) او سریعتر می تواند بسوی شما جذب شده و شما را پیدا کند.

 

پیدا کردن همسر مناسب با استفاده از قانون جذب

 

پس شما براي استفاده از قانون جذب براي ازدواج می بایست از:

 

۱- از قابلیت های خوبتان آگاه شوید و آن ها را پرورش دهید.

۲- این چنین جهان هستی می تواند شخصی که مدام در رویاهایتان تصور می کنید را در سریعترین زمان ممکن از بین تمام افرادی که در مسیر زندگی شما قرار دارند پیدا کرده و وی را به زندگیتان راهنمایی کند.

 

خداوند عالمیان، منبع انرژی و جهان هستی از قبل از رویاهای درونی شما آگاه هستند و ميدانند شما بیش تر از همه متمایل هستید به چه چیزهایی دست یابید ولی همان طور که دائم گفته ایم:

 

۱- شما باید بارها و بارها خواسته قلبی تان را تکرار نمایید.

۲– باید خواسته تان را با تمام جزئیات آن به تصویر بکشید.

۳- ساعت ها روی آن تمرکز کنید.

 

جواب منبع انرژی کائنات به هر درخواستی از طرف شما ۳ حالت ممکن است :

آری! بفرمائید این هم خواسته شما.

آری، به خواسته تان می رسید ولی اکنون موقعیت مناسب آن نرسیده است.

آری ولی من چیزی بهتر از این خواسته براي شما در نظر دارم!

 

بدین ترتیب شما با خواستار شدن از کائنات و تصویرسازی و رویاپردازی ویژگیهای نیمه گمشده تان میتوانید شایسته ترین فرد را به عنوان همسر جذب کنید.

 

شخصی که از هر جهت برازنده شماست. در ادامه: شروع به انجام اقداماتی کنید تا به رویاهای شما حال و هوای حقیقت ببخشد. به دنبال هر خصوصیاتی از همسر آينده تان که هستید و از آن اگاهی ندارید در مورد ش تحقيق کنید، مطالعه کنید. خودتان را تصور کنید که با شخصی با این ویژگیها زندگی می کنید، چند ساعت از وقتتان را صرف کنید.

 

جزئیات دقیق روزی که در ذهن با همسر ایده آلتان سپری نموده اید را يادداشت نمایید، این جزئیات باید به گونه ای دقیق باشد گویی که در حال نوشتن خاطره ها هستید، باید تمامی چیز را درست و دقیق تصویرسازی کرده باشید. بعد به دنبال راهی باشید که می تواند رویایتان را به حقیقت تبدیل کند.

 

تمام عمرتان را در انتظار این نباشید که همسر رویاییتان پیش شما بیاید، احتمالا هم اکنون همسر آينده تان در انتظار شماست و قرار است شما او را پیدا کنید. در عین حال شروع به ایجاد یک فهرست از خصوصیت های مثبت افرادی کنید که واقعاً دوست دارید همسرتان آن ها را دارا باشد.

 

میتوانید خصوصیت مثبت هر شخصی که دوست دارید و مدام آن را ستایش نموده اید را به لیستتان اضافه کنید. این را هم در لیستتان توضیح دهید که به چه دلیل دوست دارید همسرتان این خصوصیت را دارا باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=304105
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما