چهارشنبه 29 خرداد 1398 - 7:45

تدبیر مدیرعامل جدید آب و فاضلاب استان برای رفع مشکلات آب شهرهای کهگیلویه و بویراحمد/نوید اتفاق خوب به مردم

مدیرعامل آب و فاضلاب استان از تاسیسات آب و فاضلاب و پروژه های آبرسانی شهرهای یاسوج و مادوان بازدید کردند.

به گزارش بویرنیوز، فیض اله پاسره در بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب شهریاسوج گفت: امروز مرکز کهگیلویه و بویراحمد بعنوان یکی از مهاجرپذیرترین شهرهای ایران به شمار می رود، همین امر ضرورت آینده نگری در تامین مناسب و پایدار اساسی ترین نیاز آنها یعنی آب را یک ضرورت تبدیل کرده است.

دکتر پاسره بیان کرد: این افزایش جمعیت ها در یاسوج و حواشی آن در کنار فرسودگی شبکه ها و برخی استفاده های غیرقانونی، موجب افت فشار آب در برخی نقاط شده است که بنا داریم با پیشبرد پروژه آبرسانی تنگ کبوتری و تصفیه خانه اضطرارای آب شرب شهر یاسوج به این وضع تا حد قابل توجهی سامان دهیم.

وی افزود: ما در همه پروژه ها مهم مردم و خواسته هایشان است اما انتظار ما نیز همراهی مردم است، بدون شک برای موفقیت در تامین آب شرب سالم مردم نیاز به رفع معارض و موانع داریم، انتظار ما اینست مردم برای بهبود شرایط زندگی خود و دیگر همشهریان، ما را یاری کنند.
پاسره گفت: در پروژه های آب و فاضلاب شهرها باید هم امکان سنجی و هم مطالعات دقیق در تمامی ابعاد تهیه شود، باید با امکانات محدود در دسترس به نحو شایسته ای به رفع نیازهای اولویت بندی شده مردم بپردازیم.

فیض اله پاسره ادامه داد: تاسیسات آب در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد دارای فرسودگی های زیادی در برخی نقاط است، اتفاقاً این مساله و ترکیدگی ها، بخشی از دغدغه ها و نگرانی های مردم است، این مسائل به صورت مستمر و بر اساس منابع و امکانات حل خواهد شد.

وی بیان کرد: اهمیت و ازش قائل شدن برای آب باید در درجه اول در اقدامات ما متولیان نمایان باشد و بعد انعکاس این روحیه را در مردم مشاهده کنیم، اهمیت و ارزش آب شرب را باید همه ما درک و هرکدام به نوبه خود در زمینه حراست از آن بکوشیم.

پاسره البته خبر خوبی هم برای شهرهای استان به مردم نوید داد، او گفت: در همه ی شهرهای استان موضوعات آب و فاضلاب نیز بررسی، آسیب شناسی و با ارائه برنامه های عملیاتی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در صدد رفع مشکلات در قالب اعتبارات و ظرفیت های بخش آب و فاضلاب با همت مجموعه شرکت و مقامات استان و نمایندگان محترم استان خواهیم بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=304077
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سید گفت:

    با سلام ضمن ارزوی موفقیت برای مهندس، چهار ماه یه لوله آب تو شهرک جهاد شکسته با وجودپیگیری های متعدد از جانب همه اهالی کوچه، هنوز صاحبی پیدا نشده، اگه اتفاقات آبو تونستی ساماندهی کنی مشکل آب خیلی حل میشه

  2. طاس احمدی گفت:

    دکتر پاسره الحق که شایسته ترین و پاک دستت یرین مدیرعامل این استان میباشند انشاله که با توانایی های که جناب دکتر دارند بتوانند آب فاضلاب شهری را سامان دهی نماید … کر زونی دار که ایگون خش …….

دیدگاه شما