یکشنبه 26 خرداد 1398 - 20:41

بغض احمدی در آخرین روز حضورش در کهگیلویه و بویراحمد ترکید/مشکلات و اتفاقات ناگوار زیادی سد راهمان بود/نماینده چهارم مردم این استان خواهم شد(+عکس و فیلم)

دکتر علی محمد احمدی عصر امروز با حضور مقامات ملی و استانی، سکان استانداری کهگیلویه و بویراحمد را به حسین کلانتری سپرد.

به گزارش بویـرنیـوز، علی محمد احمدی گفت: تمام تلاشم را صادقانه به کار گرفتم تا بخش دیگری از دیارم زاگرس را به موقعیت بهتری برسانم، چه کنم از نیمه دوم سال نخست حضورم در استان با برخی ناآرامی های اجتماعی، انتصابات، تشدید تحریم ها، سقوط هواپیمای یاسوج و در سال بعدش نیز سیل و تنگناهای مالی ربرو شدم، اما امروز کهگیلویه و بویراحمد عزیزم سربلندتر و پر افتخار تر از همیشه می درخشد(با بغض محسوسی این جمله را بیان کرد)

استاندار سابق استان در خصوص نوع مدیریتش گفت: برخلاف استانداران گذشته بنده بر این باور هستم که کشور آمایش و نقشه راه دارد، باید مطابقه با نقشه ترسیم شده حرکت کرد، آنچه در ذهن بنده بود راهبردهای دولت بود، ثبات اقتصادی، امنیت و معیشت مردم، صیانت از حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و پاسخگو بودن به مردم برایم مهم بود.

علی محمد احمدی اظهار داشت: با وجود تنگناهای مالی اما در همین مدت حضورم در استان شاهد افتتاح و کلنگ زنی دهها پروژه عمرانی، ورزشی و فرهنگی بودیم.

وی افزود: چرخ توسعه استان با وجود همه محدودیت ها در مسیر بالندگی بود، تکمیل و بهره برداری 400 تخت بیمارستانی با بهترین تجهیزات،راه اندازی و فعال کردن واحدهای راکد و نیمه فعال، سرعت بخشی به پروژه ها بزرگی همچون سدها، پتروشیمی ها، آبرسانی ها، مسیر پاتاوه به دهدشت از دیگر اقدامات بود.

احمدی گفت: اگر صبوری و همراهی مردم نبود شاید مشکلات استان موجب بروز برخی مسائل امنیتی می شد.

وی گریزی به حضورش در انتخابات آینده ایلام زد و گفت: اگر توفیق شد و در مجلس بودم با افتخار میگویم نماینده چهارم استان کهگیلویه و بویراحمد هستم، در هر جای کشور مسئولیت داشته باشم باز هم خودم را کارگزار مردم این استان می دانم.

وی با اشاره به اینکه 180 میلیون یورو برای یک پروژه با کمک تاجگردون گرفتیم، خاطرنشان کرد: پروژه‌های بزرگی همچون فسفات چرام در دستور کار قرار گرفت و در مجموع در بخش‌های مختلف کارهای بزرگی انجام شده است.

احمدی افزود: رشد تولیدات دانشگاه های یاسوج و دستاوردهای دانش بنیان با هیچ مقطعی از کهگیلویه و بویراحمد قابل مقایسه نیست و دانشگاه یاسوج رتبه زیر 20 در کشور دارد.

وی تصریح کرد: در ماه‌های اخیر جشن پایان مسکن مهر در این استان برگزار می‌شود و طرح بازآفرینی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

احمدی بیان کرد: برای ساختار اداری و سازمانی کوتاهی نکردم زیرا تا ساختار قانونمند و هدفمند نباشد خبری از توسعه کامل نیست زیرا پروژه‌های عمرانی همچون داروی ارام کننده هستند.

وی اظهار داشت: در ادارات قانونمندی و نظم را نهادینه کردیم، خاطرنشان کرد: تسلط و کار کارشناسی را نسبت به گذشته متفاوت کردیم و خود مسلط شده‌اند و اتوبوسی کارشناس با خود به جلسه نمی‌آورند.

احمدی با تاکید بر اینکه در تمام این نا آرامی‌ها حضور و دلسوزی مردم سبب شد شاهد پیامدهای امنیتی نباشیم، افزود: در بعد امنیت اجتماعی و انتظامی این استان روزهای پرافتخاری دارد.

…پس از این سخنان حضار در جلسه به صورت ممتد و طولانی به تشویق او پرداختند…

احمدی در ادامه وقتی که از جایگاه و پشت تریبون کنار رفت و روی صندلی خودش قرار گرفت. مجدداً از سر جایش بلند شد و گفت: آقایان، آقای کلانتری دوست و برادر عزیز من است و تجارب سیاسی و اجرایی زیادی دارد و همانطوری که از بنده حمایت کردید، انشاء الله با تمام توان از ایشان حمایت کنید/این اظهارات او ورد تشویق حضار قرار گرفت.

فیلم بخشی از سخنان احمدی در خصوص آینده خود در انتخابات و حمایت همیشگی از مردم کهگیلویه و بویراحمد که مورد تشویق ویژه مردم و مسئولان قرار گرفت:


در ادامه عرف معاون سیاسی وزیر کشور پشت تریبون قرار گرفت و در همان ابتدا به شوخی به احمدی گفت: اینکه گفتید نماینده چهارم کهگیلویه و بویراحمد خواهم بود، تبلیغات انتخاباتی است که تخلف محسوب می‌شود.

جمال عرف در آئین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: از آغاز دولت دوازدهم وارد شرایط سختی از جمله خروج آمریکا از برجام، تشدید تحریم ها و سیل شدیم.

وی عنوان کرد: ملت ایران از تحریم ها سربلند بیرون می آیند ترامپ می خواهد در نتیجه کار خود را در انتخابات ببیند ولی اینگونه نخواهد بود.

عرف ابراز کرد: سیاست داخلی در وزارت کشور بر عهده معاون سیاسی است که امسال مهترین رخداد در این حوزه انتخابات است.

وی تصریح کرد: به استانداران، فرمانداران و بخشداران توصیه می کنم که حق جانبداری از هیچ شخصی را در انتخابات ندارند و این امانتی نظام در اختیار ما قرار داده و به تعبیر مقام معطم رهبری حق الناس است.

معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر اینکه مبنا رعایت قانون است، ادامه داد: ما قانون های مترقی داریم و بر اساس قانون انتخابات عمل می کنیم و برگزاری انتخاباتی سالم و بدون شائبه سیاست وزارت کشور است

عرف با اشاره به اینکه فرمانداران و بخشداران موظف به عمل به قانون هستند، خاطرنشان کرد: برگزاری انتخاباتی با نشاط در دستور کار باشد.

وی تاکید کرد: مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت سالم در انتخابات خواسته مقام معظم رهبری است.

عرف افزود: مشارکت مستلزم حضور تمام علایق و سلایق داخل انقلاب اسلامی که ارزش ها را قبول دارند،  است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=303937
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ا رضا گفت:

    بله بله کاملا متین ایفرمایی کااااااااااااااااااااااملا

  2. ناشناس گفت:

    همش حرف مفت ملت ازگرسنگی وبیکاری داغونن هیچکس دلسوزمردم نیست هیچکس!!

  3. سیدمحمد فاطمی نسب گفت:

    خداوند توفیقشان دهد.

دیدگاه شما