یکشنبه 26 خرداد 1398 - 18:51

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد: مدیران ناتوان خود استعفا می دهند یا ما برکنارشان میکنیم/نیروی دولت هستم/خبر خوب برای زنان و جوانان

با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، دکتر حسین کلانتری رسماً بعنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

به گزارش بویرنیوز، استاندار جدید در مراسم معارفه خود ضمن تقدیر و بزرگداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی، گفت: بر ما فرض است اول بار یاد کنیم از امام خمینی(ره) و شهدا و همه بزرگان خصوصا مرحوم ملک حسینی بزرگ؛ فردی که بیانیه‌های امام را در جنوب ایران و خطه زاگرس نشر داد و با تمام توان در راه انتشار نهضت امام کوشید.

حسین کلانتری گفت: از وقتی وارد عرصه کار و سیاست شدم هیچ زمان آویزان هیچ شخصی نبودم.

وی گفت: چندین استان مطرح شد حتی یک قدم یک دیدار یک تماس و یک تلفن نداشتم، من در سخت‌ترین دوران درگیری دستگاه های امنیتی و انتظامی و اطلاعاتی با منافقین، فرماندار شهر مهران بودم، آن دوران سپری شد اما هیچگاه کوتاهی نکردم، در زمان حمله آمریکا به عراق نیز فرماندار دهلران بودم، در نزدیکترین مکان به ما نیروهای آمریکایی قرار داشته و افرادی که قصد داشتند از مرزهای ما عبور کنند که آن شرایط نیز با توکل بر خدا سپری شد، دولت ها همیشه در مواقع حاد و بحرانی به من اعتماد کردند و خوشبختانه با توکل برخدا رو سفید بودیم.

استاندار استان افزود: الان اینجا هستم و با توکل بر خدا توسل به راه شهدا و در راستای برنامه های دولت تدبیر و امید پیش خواهیم رفت،قرار بود به استان‌های دیگری بروم تا اینکه بحث استعفای آقای احمدی پیش آمد و توفیق شد که به این استان بیایم.

وی در خصوص نیازمندی های استان هم گفت: مسیر راه یاسوج به شیراز و اصفهان باید به صورت جدی پیگیری شود، مسئله راه آهن و فرودگاه مباحث فرهنگی، آموزش و گردشگری جزو برنامه‌های کاری اینجانب بود که تقدیم دولت کردم، معتقدم استانی که دارای منابع عظیم گردشگری آب جنگل و نفت و گاز است و قابلیت های خوبی هم در زمینه شیلات، کشاورزی و گیاهان دارویی دارد شایسته توسعه است.

کلانتری بیان داشت: منابع خدادادی و امکانات هست، نیروی توانمند و نمایندگان نیز هر کدام در جای خودشان حضور دارند، باید با مشارکت و کمک سازمان های مردم نهاد و احزاب شناسنامه دار با نگاه توسعه ای به جلو حرکت کنیم.

وی در خصوص مدیران هم گفت: برای مدیران چارچوب و شاخص داریم و هر کدام در آن چارچوب بود می ماند هر کدام با سرعت ما پیش نیامد خودشان استعفا خواهند داد و برخی را نیز با توجه به قواعد مشخصه، ما می‌گوییم نباشند و شاید با همین مدیران پیش رفتیم، البته فعلا هیچ نیروی با خودم نیاوردم و هیچ فردی هم برای تصدی در سمت های استان مشخص و پیش بینی نکردم.

کلانتری در خصوص انتصاب خود هم گفت: من با معرفی وزیر کشور و تایید هیئت دولت برای نوکری مردم آمدم.

او ادامه داد: توان ماهم محدود است قول می‌دهم با آخرین نفس بدوم، قول بیهوده نخواهم داد با تمام توان تلاشم را برای توسعه استان افزایش رفت و آمد ها و تخصیص منابع به کار خواهم بست.

حسین کلانتری بیان کرد: حضرت علی میفرماید مراقب خودمان باشیم، مسئولیت ها برای منفعت طلبی خود، قوم و طایفه مان نیست، باید پاسخگو باشیم ،مسئولیت‌ها محل آزمایش است.

وی خاطر نشان کرد: ما نیاز به نشاط اجتماعی و حضور زنان و جوانان شایسته در عرصه مدیریتی داریم از جوانان و زنان در عرصه مدیریت استفاده خواهم کرد.

وی در پایان هم با جمله ای به زبان لری گفت: برادرانم هزار هزار هستند و برای کمک به من در مسئولیت جدید حاضرند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=303923
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    تبریک عرض میکنم خدمت استاندار محترم انشالله ک ورودتان ب استان مایه خیر برکت باشد

  2. رضا گفت:

    اگر سخن جنابعالی براستعفای مدیران بی لیاقت است همه ادارات ما باید این نصیحت را بپذیرن و خودشون استعفا بدن و اولینش هم مدیر ….

  3. روح گفت:

    گوهرگانی خخخخ

دیدگاه شما