شنبه 25 خرداد 1398 - 23:35

پیام های رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در پی انتصابات اخیر

🔹در پی انتصاب دکتر پرویز یزدانپناه به عنوان ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج طی پیامی این انتصاب را به وی تبریک گفت.

متن این پیام در ادامه می آید:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر پرویز یزدانپناه
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد

انتصاب شایسته شما که با اعتماد وزیر محترم به عنوان ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شده اید نشان از توانمندی، لیاقت و شایستگی آنجناب دارد.

اکنون با توجه به این حسن اعتماد ،اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج آمادگی کامل دارد، همچون گذشته با حمایت و تعامل بیشتر بخش خصوصی با مجموعه دانشگاه، در جهت همکاری های مشترک علمی گام بردارد.
ضمن تبریک صمیمانه این انتصاب، از خداوند منان توفیق روزافزون جنابعالی را مسألت می‌نمایم.

جبار کیانی پور
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج

🔹 در پی انتخاب بابک درست به عنوان رئیس انجمن صنفی پیمانکاران استان، جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی یاسوج این انتخاب را به وی تبریک گفت.
متن این پیام در ادامه می آید:

جناب آقای مهندس بابک درست

انتخاب بجا و شایسته شما را به عنوان رئیس انجمن صنفی پیمانکاران استان کهگیلویه و بویراحمد، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است این انجمن با حضور جنابعالی، در مسیر حفظ حقوق و منافع مشروع قانونی اعضا، پیگیری و وصول مطالبات قطعی پیمانکاران بخش خصوصی از کارفرمایان دولتی و طرح مشکلات پیمانکاران، همچون گذشته و بیش از پیش منشأ خدمات خیر و سازنده برای فعالین صنعت احداث استان بوده و تجارب ارزشمندتان مورد استفاده و رهگشای امور این انجمن قرار گیرد.

توفیقات روزافزون شما را در خدمت به ملت شریف استان، از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نمایم .

جبار کیانی پور
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=303797
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما