شنبه 25 خرداد 1398 - 16:09

تلاش ها برای یافتن پیکر جوان کهگیلویه‌ و بویراحمدی + تصاویر

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به همراه چند نفر مدیران از محل وقوع حادثه غرق شدن جوان پاتاوه ای بازدید و از استفاده از امکانات استان‌های همجوار خبر داد.

استفاده از امکانات استان‌های همجوار برای یافتن پیکر جوان کهگیلویه‌ و بویراحمدی

به گزارش بویرنیوز، به دنبال غرق شدن یکی از جوانان منطقه پاتاوه در رودخانه بشار  و بی‌نتیجه بودن تلاش نیروهای امدادی برای پیدا کردن جسد وی، عصر روز گذشته نماینده مردم بویراحمد به همراه فرماندار و مدیران شهرستان دنا و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از محل وقوع حادثه بازدید کردند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس در این بازدید اظهار کرد: یکی از جوانان عزیز روستای بادنگان در حین شنا در رودخانه بشار ناپدید شده و تاکنون پیگیری‌های هلال احمر، آتش نشانی، سپاه ،نیروی انتظامی و نیروی دریای سپاه ماهشهر برای یافتن جسد این جوان هم‌استانی بی نتیجه بوده است.

غلام محمد زارعی ادامه داد: امروز به اتفاق فرماندار، مدیران و خانواده داغدار در روستای شترخوان بخش پاتاوه از نزدیک صحبت‌های این خانواده داغدار شنیده و توضیحات مسئولان داده شد.

زارعی در ادامه افزود: امیدواریم بتوانیم با کمک گرفتن از امکانات تخصصی و تجهیزات استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری و فارس و استفاده از نیروهای تخصصی و عملیات را تا رسیدن به نتیجه نهایی دنبال کنیم .

وی خاطرنشان کرد: از شرکت ملی گاز که کمپ‌هایی در نزدیکی محل حادثه دارند کمک بیشتری می‌گیریم هر چند که همکاری داشته‌اند اما بهتر است از تمام امکانات برای پایان دادن به نگرانی خانواده داغدار استفاده کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=303779
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خداوند رحمت کنه
    ولی همه ما غرق دنیاییم

  2. Asvar گفت:

    خدا رحمتش کنه

  3. مرتضی گفت:

    خداوند بیامرزش

دیدگاه شما